ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت مبله در تهران – مطهری

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ

اجاره سوئیت مبله در تهران – مطهری

امروزه بسیاری از مسافران اجاره سوئیت مبله در تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره سوئیت مبله در تهران با ما تماس بگیرند.

یکی دیگر از آپارتمان های لوکسی که شما عزیزان و مهمانان محترم می توانید از طریق ایران ماوا اجاره نمائید آپارتمانی است بسیار شیک واقع در محله ی مطهری تهران  که با کد T.C.AP.30به ثبت رسیده است .این آپارتمان با دارا بودن دو اتاق خواب و متراژ ۱۲۰ متر و امکانات لازم ،  برای استراحتی آرام در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در هر اتاق خواب تخته خواب های دو نفره قرار گرفته است.برای کسانی که معمولا با وسیله نقلیه ی خود به تهران سفر می کنند یکی از معضلات نبودن جای پارک به علت شلوغی خیابان ها و کوچه هاست که البته پارکینگ اختصاصی این واحد، این مشکل را به کلی حل کرده است.

  Instagram          Facebook      Linkedin    Pinterest

اجاره سوئیت مبله در تهران

مورد دیگری که در این واحد به چشم می خورد اتاق پذیرایی آن است که به صورت مبله با تمام امکانات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت .

در آشپزخانه نیز کلیه امکانات مورد نیاز برای آشپزی ، شستشوی ظرف و لباس فراهم شده است .مورد قابل ذکر دیگر مجهز بودن آپارتمان به  آسانسور است که این موضوع رفت و آمد شما را به واحد مدنظر آسان تر می کند.

آپارتمان مورد نظر دارای واحد نگهبانی است.این واحد در طبقه ی دوم این ساختمان ۵ طبقه واقع شده است.دسترسی به مراکز تفریحی و فرهنگی نیز با توجه به موقعیت محلی آپارتمان بسیار ساده است.

خیابان شهید مرتضی مطهری یکی از خیابان‌های مرکزی تهران است. این خیابان که جهتی شرقی – غربی دارد از سمت غرب به خیابان ولیعصر  و از سمت شرق به بزرگراه شهید صیاد شیرازی منتهی می‌شود. خیابان مطهری به سمت شرق یک‌طرفه است.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای سوئیت مبله در مرکز تهران در سفرهای شما به پایتخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی