ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

مشخصات کد T.W.AP.55

برای اجاره سوئیت در تهران با ایران ماوا در تماس باشید. یکی از واحدهایی که در این مجال قصد معرفی آن به شما عزیزان را داریم واحدی است که در محله ی شهران واقع شده و با کد T.W.AP.55 به ثبت رسیده است.

این واحد که دارای یک اتاق خواب می باشد بسیار زیبا طراحی شده است.اتاق پذیرایی مبله بوده و شما می توانید در کنار خانواده به تماشای تلوزیون بپردازید.در اتاق خواب  نیز امکانات مورد نیاز برای یک استراحت آرام فراهم شده است.از دیگر ویژگی های این واحد می توان به آشپزخانه ی مجهز آن اشاره نمود. در آشپزخانه کلیه ی لوازم آشپزی و شستشو فراهم شده است.این مجتمع مجهز به آسانسور می باشد و همچنین با یک پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موقعیت قرار گیری کد T.W.AP.55

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در شمال غرب تهران  است. در سال‌های گذشته شهر زیبا را با بلوک‌های انتهای بلوار آیت‌الله کاشانی، سازمان آب، بلوار تعاون و باغ‌های فراوان توت می‌شناختند اما از سال ۱۳۸۰ به بعد با ورود انبوه سازان و تخریب باغ‌ها و ساختمان‌های قدیمی و همچنین ساخت و سازهای فراوان و پر سرعت این محله به شدت تغییر کرده‌است.

یکی از بخش‌های این محله که تغییر چندانی نکرده‌است بازارچه شهر زیبا است که تقریباً مرکز این منطقه و یکی از بخش‌های پر رفت و آمد می‌باشد. خیابان‌های نیلوفر-سرو-آلاله-کیهان از خیابان‌های مرفه‌نشین شهرزیبا است که به سرعت در حال پیشروی در ساخت ساختمان‌های تجملاتی است.برای اجاره سوئیت در تهران با ما در تماس باشید.

اجاره روزانه سوئیت در شهرزیبا تهران – ایران ماوا

قیمت آپارتمان کد T.W.AP.55

برای اجاره روزانه خانه در تهران مخصوصا منطقه شهرزیبا که در غرب تهران قرار دارد ، کد T.W.AP.55 با هزینه هر شب سیصد و پنجاه هزار تومان در دسترس می باشد.

شیوه رزرو سوئیت مبله

برای اجاره سوئیت در تهران پس از انتخاب کد مورد نظر خود با گروه ایران ماوا در تماس باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی