ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

امکانات موجود در واحد T.N.S.1

بسیاری از مسافرانی به دنبال اجاره سوئیت مبله در تجریش تهران  هستند  و شمال تهران را برای اسکان بر می گزینند. یکی از سوئیت هایی که بواسطه موقعیت و شرایط خود طرفداران زیادی دارد ،سوئئیت واقع در حوالی میدان تجریش می باشد.واحد مذکور با توجه به داشتن امکانات کافی برای اقامت دو یا سه نفر برای روزانه ، کوتاه مدت و هفتگی و یا ماهانه نیر مناسب خواهد بود.

امکانات پخت  شامل سرویس بشقاب و زیر دستی ، قاشق و چنگال ، سرویس قابلمه و غیره می باشد.، همچنین این واحد دارای یک تخت دو نفره با تشک مناسب عارضه های کمر، سینمای خانگی همراه با گیرنده دیجیتال ، اینترنت پر سرعت  ، سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.  این واحد قبل و پس از ورود هر مسافر به صورت کامل نظافت می شود که باعث جلب رضایت میهمانان این سوئیت مبله گردیده است. امکانات مذکور و قیمت مناسب سبب گردیده که واحد مذکور جز گزنه های جذاب بسیاری از متقاضیان اجاره سوئیت مبله در تهران باشد.

موقعیت سوئیت تجریش

سوئیت مذکور با مساحتی قریب به ۵۰ مترمربع در منطقه خوش آب و هوای شمیرانات واقع شده است. ت بسیاری از توریست ها و گردشگران حتما از تجریش بازدید می کنند. چرا که این منطقه در دل خود اماکن قدیمی و جذابی همانند بازار تجریش و امام زاده صالح و بسیاری از آثار تاریخی را جای داده است.

همچنین نزدیکی  و دسترسی به کوه های شمال تهران می تواند تعطیلات مرفه و بسیار خاطره انگیزی را برا هر یک از کسانی که به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستند رقم بزند.

زیرا منطقه دربند با داشتن تل اسکی ، آبشار ها و همچنین رستوران ها ، فضایی دلنشین و به دور از هیا هوی شهر شلوغی مانند تهران  می تواند تا روزها و ساعت ها اوقات تعطیلات افراد را در خود پذیرا باشد.

از دیگر مزایای این واحد نزدیکی به متروی تجریش و خطوط تاکسی واقع در نزدیکی این محل می باشد . 

با توجه به واقع شدن ایستگاه مترو تجریش در خط یک مترو تهران به راحتی از شمال تهران تا جنوبی ترین منطقه تهران یعنی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در کمتر از یک ساعت امکان تردد دارد. 

 در این بین بسیاری از مناطق حساس و پر تردد تهران مانند خیابان شریعتی ، میرداماد ، بازار تهران را هم پشت سر خواهید گذاشت. علاوه بر مترو همانطور که ذکر شد بواسطه دسترسی خوب به خطوط تاکسی به دیگر مناطق واقع در منطقه شمال تهران هم به راحتی دسترسی خواهید داشت.

تاریخچه محله تجریش

در ادامه مقداری توضیحات درباره تاریخچه محله تجریش برای کسانی که قصد اقامت و اجاره سوئیت مبله در تهران و علی الخصوص در این منطقه را دارند می تواند جالب باشد.

میدان تجریش که در انتهای بلند ترین خیابان تهران و خاورمیانه واقع شده است نماد محله قدیمی تجریش می باشد. این محله که اماکنی اعم از امامزاده ، بازار تجریش ،مراکز خرید متعدد و تکیه را شامل می شود قدمت زیادی دارد.

تعریف آب و هوای این محل که هم اکنون نیز زبان زد هست ، از زمان های گذشته و از مورخ معروف ، راوندی نیز روایت شده است. علا وه بر آن آمده است که یکی از پادشاهان سلجوقی به نام طغرل که ری را به پایتختی برگزیده بود برای ییلاق فرار از گرمای ری در فصول گرم سال به تجریش  رفت و آمد داشته است. شایان ذکر است طجرشت نام قدیم این محل بوده است.

گل باوکان کجاست؟

اهالی قدیم تجریش دزاشیب سابقا در مکانی در حوالی محل نماز عید فطری که قبل از انقلاب و در سال هزار و سیصد و پنجاه و شش ساکن بودند . اسم آن محل گل باوکان بوده و در حد فاصل آنجا تا آستانه امامزاده قاسم(ع) باغ وسیعی به نام جنت گلشن بوده است. بواسطه گرگ هایی که در آن منطقه  و در اطراف باغات مذکور وجود داشتند و موجبات آزار و اذیت اهالی شده بودند مجبور به تغییر مکان به محل فعلی و در کنار مضجع امامزاده صالح (ع) شدند. این امامزاده واجب التعظیم برادر تنی امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا می باشد. این امامزاده در قدیم دارای چناری با قطر ۱۵ متر بود که نمونه ای مشابه در جهان کمتر یافت می شد.

قدیمی های شمیران نقل کرده اند که در گذشته محل ده تجریش و دزاشیب در روی تپه ای به نام گل باوکان بوده است .جایی نزدیک به محل برگزاری نماز عید فطر سال ۱۳۵۶ اما به علت وجود گرگ ها و آزار و اذیت مردم ،ساکنین تصمیم به نقل مکان به محل فعلی گرفتند.

تقسیم بندی تجریش در گذشته مشتمل بر سه قسمت بوده . این سه منطقه عبارت بوده است از :

تجریش قدیم کدام محلات را شامل می شود؟

محله بالا ، محله پایین ، محله قلعه نو و اطراف

هر یک از این محلات امروزه چندین محله معروف تهران را شامل می شوند . به طور مثال محله بالا امروزه محلات باغ فردوس ، زعفرانیه ، چهار راه حسبی و الهیه را در بر می گیرد. محله پایین شامل محلات سه راه دزاشیب ، فردوسی ،اسدی ،ظهیرالدله و سه راه قیطریه می شود . همچنین محلات محمودیه، جعفرآباد، زعفرانیه ، ناودانک و دیگر مناطق شاکله کحله قلعه نو را ایجاد می کرده اند.

در گذشته تجریش به قسمت تقسیم میشد:

محله بالا که عبارت بود از: چهار راه حسابی، زعفرانیه، باغ فردوس، الهیه

محله پائین عبارت بود از: سه راه قیطریه، سه راه دزاشیب، ظهیرالدوله، اسدی و فردوسی

محله قلعه نو و اطراف عبارت بود از: ناودانک، محمودیه،  زعفرانیه، جعفرآباد و …

در سفرهای آتی برای اجاره سوئیت مبله در تهران با ما تماس بگیرید.

  instagram          facebook      linkedin    pinterest

اجاره بهترین سوئیت مبله در تجریش تهران-ایران ماوا

 

قیمت واحدT.N.S.1 و نحوه رزرو

سوئیت مبله کد T.N.S.1 دارای قیمت شبی ۶۰۰ هزار توامکن می باشد . برای اطلاع از نحوه رزو و کسب اطلاع بیشتر با ایران ماوا تماس حاصل فرماییید.

نظرات  (۱)

بسیار عالی متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی