ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

کدT.N.AP.60 چه مشخصاتی دارد؟ 

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران  و در صورت تمایل به اسکان در مناطق شمالی اجاره آپارتمان مبله در میرداماد تهران از موارد مناسب به شمار می آید.

آپارتمانی که هم اکنون خدمت مسافران و خوانندگان محترم سایت ایران ماوا معرفی می شود واحدی است بسیار لوکس که در بلوار میرداماد از مناطق شمالی تهران واقع شده است .این آپارتمان دو خوابه دارای نقشه ی بسیار زیبایی است و با کد T.N.AP.60 در دفتر ایران ماوا به ثبت رسیده است.

اگر شما از جمله افرادی هستید که تمیز و پاکیزه بودن محل اقامت مهمترین الویت برایتان به شمار می رود به شما پیشنهاد می کنیم با اطمینان خاطر این واحد را انتخاب کنید.

برای مسافران عزیز و بزرگواری که با وسیله نقلیه خود به تهران سفر می کنند یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است.همچنین برای تردد راحت تر ، ساختمان ، مجهز به آسانسور نیز می باشد .امکانات داخلی آپارتمان نیز شامل کلیه امکانات لازم برای استراحت و همچنین کلیه وسائل رفاهی در آشپزخانه و پذیرایی می باشد. اجاره روزانه تهران

آشنایی با میرداماد

بلوار میرداماد که خیابان میرداماد نیز نامیده می‌شود، از بلوارهای زیبا و نسبتاً عریض شهر تهران است که در محله داوددیه و در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌ است. شهرت این بلوار سبب گردیده تا ساکنین تهران محله ی داوودیه را غالباً با نام میرداماد بشناسند.

اجاره بهترین آپارتمان مبله ۱۰۰ متری در میرداماد تهران-ایران ماوا

قیمت کد T.N.AP.60

برای هر شب اقامت در واحد مبله با کد T.N.AP.60 مسافران محترم چهارصد و هشتاد هزار تومان می بایست بپردازند.

رزرو سوئیت کد T.N.AP.60 چگونه است؟

اگر برای اجاره آپارتمان مبله در میرداماد تهران به دنبال گزینه ای هستید، سوئیت کد T.N.AP.60 مورد نظر داشته باشید. برای هماهنگی بیشتر با ایران ماوا تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی