ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

کد T.W.AP.84 چه امکاناتی دارد؟

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا تماس بگیرید.یکی از آپارتمان های یک خوابه ای که شما عزیزان می توانید برای اجاره آپارتمان مبله در سعادت آباد تهران از طریق ایران ماوا آن را اجاره کنید آپارتمانی است مبله و دوخوابه که در محله سعادت آباد تهران واقع شده است.

این آپارتمان که با کد T.W.AP.84  ثبت شده است به امکانات مختلفی مجهز شده و مطمئنا آسایش و رضایت خاطر شما را تضمین می کند.در اتاق پذیرایی چیدمان مبل به همراه امکانات سرمایشی و گرمایشی مدرن قرار دارد . یک دستگاه تلویزیون نیز در اتاق پذیرایی قرار گرفته است.برای بسیاری از مسافران تمیز بودن و مرتب بودن یکی از اصلی ترین ملاک هائی است که در اجاره منزل آن را لحاظ می کنند. یقینا اولین مساله ای که در بدو ورود توجه شما را جلب خواهد کرد تمیز و پاکیزه بودن این واحد می باشد.

اتاق خواب این آپارتمان بسیار دنج طراحی شده و شما می توانید یک استراحت آرام را تجربه کنید. یک تخت خواب دونفره در اتاق خواب قرار داده شده است.پارکینگ و آسانسور از امکانات مهم دیگری است که مجتمع به آن تجهیز شده است.برای مهمانان عزیزی که به غذاهای بیرون علاقه ای ندارند ، امکانات کامل آشپزی نیز فراهم می باشد.

موقعیت محله سعادت آباد در تهران

در صورتی که به دنبال اسکان در منطقه ای هستید که همزمان به شمال و غرب تهران دسترسی داشته باشد ،منطقه سعادت آباد را پیشنهاد خواهیم کرد. این منطقه به محل برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران نیز بسیار نزدیک است.

 

اجاره روزانه آپارتمان مبله در سعادت آباد تهران-ایران ماوا

قیمت سوئیت کد T.W.AP.84

قیمت آپارتمان مبله کد T.W.AP.84 برای یک شب چهارصد هزار تومان است.

کد T.W.AP.84 را چطور رزرو کنیم؟

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ایران ماوا تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی