ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

امکانات سوئیت کد T.N.AP.64

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.یکی دیگر از واحد های لوکس و زیبایی که شما عزیزان می توانید از طریق ایران ماوا نسبت به اجاره ی چند روزه ی آن اقدام نمایید واحدی است که در محله ی جردن تهران واقع شده است.

این آپارتمان که با کد T.N.AP.64 به ثبت رسیده است دارای دو اتاق خواب با امکانات لازم می باشد.اتاق پذیرایی آن مبله بوده و شما عزیزان می توانید در کنار خانواده روزهای به یادماندنی را سپری نمایید.در آشپزخانه کلیه لوازم پخت و پز و شستشوی لباس و ظرف فراهم شده است.

آشنایی با موقعیت قرار گیری کد T.N.AP.64

اگر بخواهیم در مورد محله ی جردن بیشتر بدانیم، این محله در شمال شهر تهران واقع شده و امروزه با نام خیابان نلسون ماندلا شناخته می شود .

تالار حافظ شیراز – موزه امام علی – هتل آپارتمان ملل – بنیاد شهید – کتابخانه ملی سازمان کیش – کلانتری ۱۰۳ – مؤسسه اعتباری توسعه – اداره امور اقتصادی و دارایی – اداره راهنمایی و رانندگی – شهرداری – اداره برق بیهقی – بیمه دانا – وزارت راه و ترابری (ساختمان دادمان) – تالار خانه معلم و اداره راه‌آهن از اماکن مهم این محل به شمار می روند . اجاره روزانه در تهران

 

اجاره آپارتمان دو خوابه مبله در جردن تهران-ایران ماوا

قیمت آپارتمان کد T.N.AP.64

هزینه ی اجاره ی روزانه این آپارتمان معادل ۷۰۰ هزار تومان می باشد.همچنین برای اجاره ی هفتگی این واحد مبلغ ۴ میلیون و چهارصد هزار تومان و برای اجاره ی ماهانه ، مبلغ ۱۳ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.متراژ این واحد نیز ۱۲۰ متر مربع می باشد.

چگونگی اجاره آپارتمان مبله در تهران

برای اجاره روزانه خانه در تهران ، مسافران و متقاضیان می توانند پس از انتخاب منطقه مورد نظر با گروه پشتیبانی ایران ماوا تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی