ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.
یکی از باغ هایی که به ثبت ملی رسیده و در زمان آقا محمد خان که یکی از پادشاهان قاجار بود، سنگ بنای آن گذاشته شد باغ نگارستان است.
در این باغ که در آن زمان در عرصه ی زیبایی و نمایش جلوه طبیعت یکه تازی می کرد عمارتی بنا شد که یکی از کاخ های نادر در زمان خود بود.
در باغ نگارستان علاوه بر درختکاری که امری مرسوم و رایج در ایجاد باغ می باشد، خیابان بندی نیز انجام شد.
چندین عمارت در اندازه های مختلف به صورت جدا از هم نیز در این باغ ساخته شد و علاوه بر آنها حوضخانه و حمام سرسره هم در آنجا احداث گردید.
امروزه این باغ به عنوان موزه کمال الملک که از نقاشان شهیر دوره ی خود بود، شناخته می شود و مدیریت آن به دانشگاه تهران سپرده شده است. البته در گذشته آن را با عنوان دانشسرای عالی نیز می شناخته اند.
بعد از سپری شدن دوران حکومت آقا محمد خان، فتحعلی شاه برای این که بتواند یک مرکز ییلاقی برای خلافت داشته باشد این محل را برگزید و چون نقاشی ها و نگاره های مختلفی در ساختمان های این مجموعه بود به باغ نگارستان مشهور شد.
در ابتدای تاسیس، این مجموعه وسیع بوده و تالارهای مجللی را در دل خود جای داده بود. تالار قلمدان و تالاری که با نام “سلام” آن را می شناخته اند از جمله این تالارها بوده است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره  آپارتمان مبله در تهران
این باغ در دوران های مختلف شاهد حوادث و رخدادهای گوناگونی نیز بوده است. از جمله این اتفاقات و حوادث می توان به قتل قائم مقام فراهانی توسط محمد شاه و یاران او اشاره نمود.
در حال حاضر حوضخانه باغ نگارستان در فضای بیرونی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
این حوضخانه که امروزه موزه هنرهای ملی در آن واقع شده به شکل هشت گوش ساخته شده و گچ بری آن به شیوه ی بسیار زیبایی انجام شده است.
در موزه هنرهای ملی نیز آثار هنری از هنرمندان ایرانی نگهداری می شود.
کسانی که به بازدید از باغ نگارستان و حوضخانه علاقه دارند می توانند همه روزه به غیر از دوشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 17 از این مجموعه بازدید کنند و اگر وقت کافی داشتید می توانید سری هم به کاخ بهارستان که در مقاله های گذشته در مورد آن صحبت کردیم بزنید.
اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۲
ایران ماوا

برای اجاره سوئیت در تهران با ما در تماس باشید.
پارک رازی یکی از بوستان های واقع در تهران است که از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است.
وسعت این پارک چیزی در حدود 25 هکتار می باشد که در این وسعت امکانات زیادی را در خود جای داده است. در زیر مختصرا به توضیح درباره ی آنها می پردازیم.
در پارک رازی ساختمان های زیادی از جمله فرهنگسرا، کتابخانه، سینما و… وجود دارد. علاوه بر آنها امکاناتی نظیر شهربازی، زمین بازی، دریاچه مصنوعی، فانوس دریایی و… در پارک دیده می شود.
 بر روی دریاچه ای که در پارک واقع شده است پلی قرار داده شده که در شب به دلیل نورپردازی ها بسیار زیبا جلوه می کند. همچنین در دریاچه امکان ماهیگیری و قایقرانی وجود دارد که همین عامل جذب بسیاری از افراد به پارک می باشد.
سینمایی که در این پارک است دارای سه سالن می باشد که همه روزه خانواده ها و جمع های دوستانه برای تماشای فیلم به آن می آیند.
 در هر کدام از سالن های این سینما فیلم های خاصی اکران می شود.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت در تهران
 ظرفیت دو سالن این سینما در حدود 250 نفر می باشد و یکی دیگر از سالن ها 150 نفر ظرفیت دارد که دارای بهترین سیستم های صوتی تصویری می باشند.
کتابخانه ای که در پارک رازی فعالیت می کند تحت نظر همان فرهنگسرایی است که در پارک است.
 دو سالنی که در این مجموعه وجود دارند افراد را به دو گروه بانوان و آقایان تقسیم می کنند.
 کتابخانه رازی در سال 1380 تاسیس شد و دارای کتاب های زیادی است که تعداد آن ها به بیش از 25000 جلد می رسد.
لازم به ذکر است که در حدود 7000 جلد کتاب های این کتابخانه مختص به کودکان و نوجوانان است. ساعات کار کتابخانه در روزهای عادی از 8 تا 23 و روزهای تعطیل 8 تا 16 می باشد.
 افراد علاقمند به کتابخوانی همه روزه می توانند به این کتابخانه مراجعه و به مطالعه بپردازند.
اگر به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
گونه های گیاهی درختی متنوعی در پارک وجود دارند که از جمله آن ها می توان به اقاقیا، چنار، سرو نقره ای، بلوط همیشه سبز،گل یخ، کاج، سدروس، زیتون، بیدمجنون، گوجه گل، زردآلو، اکالیپتوس، افرا، زبان گنجشک، سرولاوسون، صنوبر، ارغوان، تبریزی، لیلکی، ختمی، میخک هندی و … اشاره کرد.
طراحی این گل و گیاه ها به شکل مختلط و نامنظم است.
بالاتر گفته شد که این بوستان دارای یک سالن ورزشی می باشد که در آن افراد می توانند به ورزش هایی از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتبال بپردازند.
 علاوه بر این ورزش ها بوستان دارای زمین اسکواش، باشگاه پینت بال، جاده سلامت (مسیر ورزش صبحگاهی با امکانات ورزشی)، زمین اسکیت، باشگاه روباز پینگ پنگ، پیست دوچرخه سواری (امکان کرایه دوچرخه در در ورودی بوستان)، سایت بازی‌های کامپیوتری، بازارچه صنایع دستی که در آن ها صنایع دستی متفاوت و با تنوع از شهرهای مختلف ایران به فروش می رسند، سفره‌خانه سنتی، آکواریوم، نمایشگاه فصلی کتاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز مشاوره نیروی انتظامی، انجمن ایدز ایران، انجمن دارت، خانه کشتی، کبوترخانه و دو مسجد می باشد.
همچنین استخری در پارک رازی است که همه روزه پذیرای افراد می باشد.
 فرنگسرایی که در پارک است دارای سینما و سالن تئاتر است. این سالن ها در قسمت جنوبی مجتمع واقع شده اند.
پارک رازی محلی مناسب برای خانواده ها است و روزانه خانواده های بسیاری برای تماشای فیلم، تماشای تئاتر و یا استراحت و کارها و تفریحات دیگر به این مکان می آیند.
فرهنگسرای این پارک در وسعت 3000 متر مربع واقع شده است که این 3000 متر در 2.5 طبقه تقسیم شده است.
رستوران و کافی شاپی که در این پارک هستند دارای پارکینگ می باشند و افراد بسیاری روزانه به آنجا می روند.
اجاره سوئیت در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۲
ایران ماوا

امروزه بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره آپارتمان مبله تهران با ما تماس بگیرند.


یکی از پارک های نسبتا بزرگ تهران با 250000 متر مربع وسعت پارک شهر است.


از 250000 متر، وسعت این پارک 44000 متر به چمن کاری و 127000 به درخت کاری اختصاص دارد.


8000 متر مربع محوطه نیز به ساختمان هایی از جمله کتابخانه، سالن نمایش، پست برق، پناهگاه، ساختمان اداری و… مربوط می شود. علاوه بر موارد بالا در پارک چند آبنما وجود دارد که وسعت زیادی در حدود 2900 متر مربع را به خود اختصاص داده اند. دریاچه ی پارک نیز وسعت 250 متر مربع را به خود اختصاص داده است. بقیه ی وسعت این پارک به پیاده روها برای مردم مربوط می شود.


این پارک که در واقع اولین بوستان عمومی شهر تهران شناخته می شود دارای بخش های مهمی است که بسیاری افراد برای بازدید از آن ها به این مکان می آِیند، از جمله آن ها می توان به موزه صلح تهران، آکواریوم پارک شهر، باغ پرندگان و… اشاره کرد. علاوه بر آن ها اماکن ورزشی نیز در پارک موجود است که می توان از آنها استخر، ورزشگاه و… را نام برد.


کتابخانه ای نیز در این پارک به چشم می خورد. در پایین مختصرا به توضیح درباره ی آن ها می پردازیم:


موزه ی صلح که در بالاتر نام برده شد مکانی است که در آن وسایل مورد استفاده در جنگ تحمیلی بین ایران و عراق نگهداری می شود.


در موزه ی صلح آثاری از حمله ی اتمی آمریکا به ژاپن، آثاری از جنگ های جهانی، کاربرد سلاح های ممنوع و… نیز به چشم می خورند اما با این حال بیشترین چیزی که در این موزه به چشم می خورد پیامد های حمله ی شیمیایی عراق و وسایل مورد استفاده ی عراق در این راه می باشد. هدف اصلی موزه ی صلح آشنا کردن مردم با مضرات جنگ و مزایای صلح و دوستی با جوامع بشری می باشد.


در واقع موزه ی صلح تنها مختص به ایران نیست و در برخی کشور های دیگر جهان نیز مشاهده  می شوند که همگی دارای یک شبکه به نام شبکه بین المللی موزه های صلح می باشند.


تمامی این موزه ها جدا از جنبه ی تاریخی که دارند در حال فرهنگسازی برای دوری از جنگ می باشند.


ایران ماوا با اجاره آپارتمان مبله تهران همراه شماست.


باغ پرندگان هم که در وسط پارک واقع شده است وسعتی در حدود 4000 متر مربع را به خود اختصاص داده است.


باغ پرندگان بوستان شهر در سال 88 تاسیس شد و دارای پرندگان متنوعی از جمله: طوطی‌های برزیلی، کپک، بلدرچین، مرغ عشق، عروس هلندی، انواع کبوترهای غیرمتعارف زینتی، انواع طاووس، انواع واریته‌های قرقاول، انواع بوقلمون، مرغ‌های زینتی هلندی و مرغابی می باشد. تعداد قفس های باغ پرندگان به 8 عدد می رسد که در دو محوطه ی باز واقع شده اند.


ساختمان آکورایومی که در بالاتر به آن اشاره شد در زمان جنگ تحمیلی کاربری دیگری داشته. این ساختمان در آن زمان پناهگاهی بوده که برای مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می گرفت. بعد ها که جنگ تحمیلی پس از 8 سال به اتمام رسید این مکان به آکواریومی برای آب های شیرین تبدیل شد که به دست شهرداری منطقه 12 اداره می شود.


کتابخانه پارک شهرهم که یکی از مهمترین بخش های آن است و همچنین بزرگترین و وسیعترین کتابخانه ی عمومی سطح شهر تهران است. مردم همه روزه برای مطالعه یا برای گرفتن کتاب به آنجا مراجعه می کنند. این کتابخانه در سال 1360 تاسیس شد و هنوز هم به کار خود ادامه می دهد. ساعت کاری این کتابخانه از 7.30 الی 21 است و در روزهای تعطیل و جمعه نیم ساعت دیرتر شروع به کار و در ساعت  19 کار خود را به اتمام می رساند. کتابخانه ی پارک شهر داری 120000 جلد کتاب در موضوعات متنوع می باشد.


برای اجاره آپارتمان مبله تهران با ما در تماس باشید.


آبی که برای مصارف پارک استفاده می شود از منابع آب های زیرزمینی و چاه ها است. یک چاه در قسمت شمال شرقی واقع شده است. آب مورد مصرف بخش های جنگل کاری در قسمت غربی، را دریاچه ی واقع در کنار بخش اداری تامین می کند. آبی که برای آب نماها مصرف می شود در واقع آب تلف شده ی همین دریاچه می باشد که علاوه بر آن آب مورد مصرف استخر را هم تامین میکند.


یکی دیگر از عوامل جذب مردم به این پارک، نزدیکی آن به اماکن مهمی از جمله موزه ایران باستان، کتابخانه ملی، و بسیاری مکان های مهم دیگر که هم جنبه ی فرهنگی و هم تاریخی دارند می باشد. علاوه بر این مکان های دیگری مانند: شهرداری تهران، ساختمان شورای شهر، پزشکی قانونی، دیوان عدالت اداری، تالار سنگلج، روزنامه رسمی کشور،کانون جهانگردی و اتومبیل رانی ایران، وزارت دادگستری، ورزشگاه شهدای هفتم تیر، تحقیقات علوم آزمایشگاهی، سازمان بهزیستی کل کشور و… در اطراف پارک وجود دارند که آن ها هم به نوبه ی حود باعث جذب مردم به این منطقه می شوند.


از موضوعاتی که تا کنون بررسی شد بدست می آید که پارک شهر مکانی برای افراد با ویژگی ها و علایق متفاوت است. بنابراین هرکس بر حسب علاقه ی خود و آنچه می پسندد می تواند به این پارک بیاید و لذت ببرد.


پارک شهر تهران در اراضی محله سنگلج واقع شده و از جهت شمال به خیابان شهید فیاض‌بخش، از جنوب به خیابان بهشت و از شرق به خیابان خیام و از غرب به خیابان وحدت اسلامی (شاپورقدیم)مربوط می شود.


ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله تهران در سفرهای شما به پایتخت.


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۲
ایران ماوا

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
گونه های جانوری متنوعی نیز در این پارک وجود دارند که از جمله آنها می توان به بز، کل،میش، قوچ، گراز، آهو، پلنگ، روباه قرمز، کفتار، گربه وحشی، شغال، گورکن، خرگوش، تشی و دسته ی دیگری که تحت عنوان موجودات در حال انقراض در آن جا زندگی می کنند اشاره کرد.
موجودات دسته ی دوم یعنی همان موجودات در حال انقراض تحت عنوان دیگری به نام iucn حمایت می شوند و از آن دسته جانوران می توان به افعی شاخدار، افعی البرزی، بزمجه دشتی و… اشاره کرد.
علاوه بر جانورانی که گفته شد پارک ملی سرخه حصار مکان بسیار خوبی برای زندگی کردن پرندگان می باشد که دلیل این امر نیز داشتن زیستگاه های متنوع و متعدد می باشد.
 در پارک ملی سرخه حصار زیستگاه های جانوری از جمله کوهستان، رودخانه، استپ، کشتزار، دارستان، وجود دارد.
گونه های پرنده ای که در این منطقه به چشم می خورند دارای تنوع بسیاری می باشند که میتوان از آن ها به حواصیل خاکستری، حواصیل شب، بوتیمار، اگرت بزرگ، سرسبز، اردک ارده ای، خوتکا، اردک نوک پهن، فیلوش، عقاب ماهیگیر، کورکور، قرقی، طرلان، عقاب طلایی، عقاب شاهی، سارگپه، کرکس، دال سیاه، دلیجه، بالابان، بحری، شاهین، آبچلیک و‌ آبیا اشاره کرد.
علاوه بر پرندگان و جانوران پارک، خزندگانی در پارک به چشم می خورند که از جمله آن ها می توان به مار کرمی، کور مار دوسر، مارآتشی، مارپلنگی، ماردستی، مار آبی، مارشتری، شترمار،یله مار، تیرمار،سوسن مار، افعی شاخدار ایرانی، افعی کوفی، قورباغه معمولی، وزغ سبز اشاره کرد.
اگر بخواهیم 100 درصد پرندگانی که در ایران مشاهده می شوند را در نظر بگیریم در پارک سرخه حصار 22 درصد آن ها وجود دارند. تعداد گونه های پرنده که در پارک و منطقه تحت حفاظت جاجرود وجود دارند به 115 می رسد.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله د رتهران با امکانات رفاهی کامل .
عوامل بسیاری باعث تعدد گونه های جانوری منطقه می شوند که از جمله آن ها می توان به منابع آبی کافی، پوشش گیاهی مناسب، پناهگاه های زیاد و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که این عوامل در دو پارک خجیر و سرخه حصار مشاهده می شوند.
در بخش هایی از پارک سرخه حصار موادی دیده می شود که از آتشفشان ها به جا مانده است.
 علاوه بر آن ها تشکیلاتی از دوران کرتاسه به جنس آهک، رس و ماسه ای به چشم می خورد.
از آنجایی که پارک ملی سرخه حصار دارای درختان بسیاری می باشد تاثیر بسزایی در تصفیه ی هوا و دفع آلودگی دارد.
با تمام مواردی که در بالا گفته شد این پارک نیز دارای مشکلات بسیاری است که عمده ی آن ها بی توجهی مسئولین به آن است.
از جمله ی مشکلات پارک ملی سرخه حصار می توان به ساخت وسازهای غیرمجاز اعضای تعاونی مسکن جهاد کشاورزی به اسم شهرک زیتون، تعارضات و تصرفات پادگان ها و احداث میادین تیراندازی و برگزاری مانورهای غیرمجاز در منطقه، تخریب حاصل از اجرای پروژه خط لوله انتقال مواد نفتی و احداث راههای دسترسی متعدد، احداث اتوبان شهید شوشتری (محور کمکی بسیج) ، حفر چاه های غیرمجاز در منطقه، شکار غیرمجاز، ورود افراد متفرقه به محوطه ی پارک برای تفریح و پیاده روی به خاطر مرز نداشتن انتهای جنگل سرخه حصار، آتش سوزی شدن در محوطه ی پارک سرخه حصار، چرا کردن دام های عشایر و تخلیه ی زباله ها اشاره کرد.
دو راه برای رسیدن به محوطه ی سرخ حصار وجود دارد که آن ها عبارت اند از: جاده قصر فیروزه و جاده خجیر.
با اجاره سوئیت مبله د رتهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۵
ایران ماوا

برای اجاره آپارتمان مبله با ما در تماس باشید.

از جمله پارک های ملی ایران می توان به پارک ملی سرخه حصار اشاره کرد.

این منطقه که در شرق تهران و در محدوده منطقه 13 شهرداری تهران واقع شده است یک سال پس از انقلاب اسلامی به دست سازمان محیط زیست سپرده شد.

قبل از این اقدام منطقه ی سرخه حصار به نام پارک ملی شناخته نمی شده، بعد ها سازمان محیط زیست با تقسیم کردن آن به دو قسمت، یکی برای اهالی منطقه به جهت تهیه مواد غذایی مورد نیاز دامداران خود و دیگری که بخش بسیار بزرگی است را بعنوان پارک ملی سرخه حصار نامگذاری کردند.

دو پارک ملی سرخه حصار و خجیر در نزدیکی هم واقع شده اند اما به دلایلی که از جمله آن ها می توان نزدیک تر بودن به شهر پارک سرخ حصار و راحت تر شدن ایاب و ذهاب به آن این پارک توریست های بیشتری را به خود جذب می کند.

پارک ملی سرخه حصار از منابع آبی متعددی بهره می برد. از آن جمله می توان به چشمه های این منطقه که نام های آن عبارت اند از: رزک، تاچال، بیدک، شش گوش، دره شریف، انجیرک و چشمه سوخته اشاره نمود.

علاوه بر چشمه ها این پارک از منابع آبی چاه ها نیز برخوردار است. مضاف بر موارد بالا می توان به منابع آبی که از رود جاجرود و رود دماوند گذر می کند نیز اشاره کرد.

بارش باران در منطقه های خجیر و سرخه حصار بسیار زیاد است که خود یکی از عوامل تعیین آب منطقه به حساب می آید.

 با این حال بارش باران در تمام مناطق آن یکسان نیست و در قسمت های اطراف قصر فیروزه کمتر و در ارتفاعات مجاور دره بیدکو بیشتر است.

پارک ملی سرخه حصار که دارای وسعت بسیار زیاد( بیش از نه هزار هکتار) می باشد دارای امکانات تفریحی زیادی است که به جذب توریست ها و زیباتر شدن محوطه ی پارک کمک می کند.

اجاره آپارتمان مبله با امکانات کامل از طریق ایران ماوا

 از آن جمله می توان به آلاچیق ها که محل استراحت افراد است و آن ها می توانند با دوستان و یا خانواده ی خود وقت خود را در آنها بگذرانند؛ آبنمای سنگی، مسیری مخصوص دوچرخه سواری، مکان های مرتفع که بعضی از آن ها دارای ارتفاع بیش از دو هزار متر می باشند اشاره نمود.

 تپه ها  و دشت ها نیز به این پارک ملی جلوه ی زیبایی بخشیده اند.

علاوه بر قسمت هایی که گفته شد ساختمان هایی نیز در این پارک به چشم  می خورد که از آن جمله می توان به سالن کشتی، کمپ ترک معتادان، کلینیک گل و گیاه و… اشاره کرد.

پارک ملی سرخه حصار منطقه ای هموار نیست، این مکان دارای ناهمواری های بسیاری است.

 کوه های بسیاری در این محوطه ی بزرگ به چشم می خورد که از جمله آن ها می توان به کوه سه پایه، کوه بیدک، تخت تالق، کل خانی، شش گوش، سیاه غار، همروک اشاره کرد. پست ترین نقطه ی پارک دارای ارتفاع 1100 متر است و بلند ترین نقطه ی آن 2649 متر است.

پارک ملی سرخه حصار به دلایلی دارای پوشش گیاهی بسیار متنوعی می باشد.

 از جمله ی این دلایل می توان به ناهموار بودن پارک و دارای قسمت های پست و هموار بودن آن و همچنین نزدیکی به منطقه ی ورامین و تاثیر از کوهستان البرز اشاره کرد.

 منطقه ی گرمسیر پارک دارای پوشش گیاهی تاغ، گون، گز، اسپند، خارشتر، گونه های بالشتکی چون: کلاه حسن، چوبک، گون، گیاهان استپی چون درمنه و گیاهان دارویی مثل آویشن، کاکوتی، پونه کوهی، بومادران، قدوه و… است.

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله د رتهران با امکانات رفاهی کامل .


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۵
ایران ماوا

امروزه بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره آپارتمان مبله تهران با ما تماس بگیرند.

یکی از سازه های تاریخی که در تهران واقع شده است عمارت کلاه فرنگی یا کاخ عشرت آباد نام دارد.

این عمارت در دوره ی قاجاریان و توسط ناصرالدین شاه قاجار بنا شد.

در سال 1291 هجری شمسی وقتی ناصرالدین شاه از اولین سفری که به اروپا رفته بود ، بازگشت دستور ساخت این مجموعه را صادر نمود و در پی آن به مرور زمان همسران وی در این مکان سکنی گزیدند. در ادامه این محل به کاخ عشرت آباد تغییر نام داد.

این عمارت که کاخ های بزرگی را در دل خود جای داده است در میان یک باغ زیبا قرار گرفته شده است.

طراحی و ساخت این بنا به گونه ای است که در حدود 30 خانه نسبتا کوچک که هر کدام از آن ها دارای دو اتاق می باشند در آن ساخته شده و پنجره ی همه ی آنها که از جنس چوب ساخته شده اند به سمت حوضی باز می شود که در میانه باغ قرار گرفته است.

در هر کدام از این خانه ها یکی از زنان شاه زندگی می کرده اند.

کاربری باغ عشرت آباد بیشتر در جهت برگزاری مراسم بزمی بود که برای شاه تدارک دیده می شد.

ایران ماوا با اجاره آپارتمان مبله تهران همراه شماست.

بعد از این که قاجاریان با بی تدبیری شاهان خود حکومت را از دست دادند، باغ و کاخ به همراه همه ی ملحقات به شهربانی وقت واگذار شد.

شهربانی نیز با تغییرکاربری، آن محل را به پادگانی نظامی تبدیل کرد که بعدها به پادگان عشرت آباد شهرت یافت.

خوب است بدانید که این محل در بیست و سومین روز از فروردین ماه سال 46 به عنوان یک اثر ملی ثبت شد و به دلیل وجود پادگان در اطراف کاخ امکان بازدید برای عموم فراهم نیست.

البته بعد از این که شهرداری در سال های گذشته نسبت به ساخت بزرگراه صیاد شیرازی اقدام کرد بخشی از حصار پادگان از بین رفت و این کاخ هم اکنون از بیرون مجموعه قابل رؤیت می باشد.

برای اجاره آپارتمان مبله تهران با ما در تماس باشید.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله تهران در سفرهای شما به پایتخت.


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۴
ایران ماوا
برای اجاره سوئیت در تهران با ما در تماس باشید.
یکی از بوستان هایی که در منطقه یازده شهر تهران واقع شده است پارکی است که دانشجو نام دارد.
افرادی که حتی یک بار گذرشان به چهارراه ولیعصر افتاده باشد در جوار مجموعه و ساختمان تئاتر شهر این پارک را دیده اند.
امکانات متنوعی برای افراد با سنین و سلیقه های مختلف در این مجموعه در نظر گرفته شده است.
 امکاناتی مثل کتابخانه و سالن تئاتر که بیشتر باعث جلب توجه و جذب جوانان به این  محل شده است.
از دیگر امکانات موجود در فضای این بوستان ، زمین بازی مخصوص کودکان است و کمی آن طرف تر یک بوفه جهت خرید مواد غذایی وجود دارد.
یکی از اقدامات شهرداری که در سالیان گذشته  حتی امروزه  موجب انتقاد برخی از افراد شده است، تاسیس متروی چهار راه ولیعصر، آن هم درست در روبروی ساختمان تئاتر شهر می باشد.
منتقدان بر این باورند که این اقدام باعث شده که جلوه ی زیبایی که سازه تئاتر شهر و معماری خاص آن به شهر داده است ، با ساخت ایستگاه مترو کم رنگ تر شود.
همانطور که گفتیم در این پارک برای کودکان زمینی در نظر گرفته شده تا آن ها بتوانند با خاطری آسوده به بازی، تفریح و سرگرمی بپردازند.
 اطراف این زمین 450 متری  را نیز باغچه های گوناگون تشکیل داده است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت در تهران
برخی معتقدند کتابخانه ی واقع در پارک دانشجو با مجموعه ی این بوستان از لحاظ ساختاری ناهمگون است و به نوعی ارتباطی به این فضا و امکاناتی که به آن ملحق شده است ندارد.
برای بوفه پارک هم صندلی هایی در نظر گرفته شده است تا افرادی که قصد خرید خوراکی دارند بتوانند در آن محل بنشینند و در فضایی باز مشغول صرف غذا و نوشیدنی شوند.
یکی دیگر از سازه های این بوستان آبنمایی است که به شکل دایره ساخته شده و هفتاد متر مساحت دارد. وجود یک فواره در این آب نما آن را زیباتر جلوه می دهد.
اگر به قسمت مرکزی بوستان دانشجو خوب نگاه کنیم متوجه دو آبنمای دیگر می شویم که بر خلاف آبنمای قبلی شکلی مستطیلی دارد و چند مجسمه که به شکل کودکان ساخته شده اند در وسط آن مشغول بازی هستند.
یکی دیگر از آب نماهای این محل شکل و شمایلی پلکانی دارد و در جنب این آب نما مجسمه ی پرویز تناولی نصب گردیده است.
به طور کلی این محل از آنجایی که حدودا در مرکز شهر تهران واقع شده است بسیار پر رفت و آمد است.
بسیاری از افرادی که اهل فرهنگ و هنر هستند با این مجموعه به طور کامل آشنا هستند.
اگر از ناهمگونی برخی سازه ها با کل مجموعه بگذریم، از درختانی که به صورت منظم در کنار هم قد کشیده اند نباید به سادگی بگذریم.
درختانی مثل کاج و بلوط، اقاقیا و زیتون و همچنین درخت نارون. درخت چنار هم در بخش هایی از پارک به چشم می خورد.
اگر به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
در مورد تاریخچه ی ساخت بوستان دانشجو هم این مطلب را یادآور می شویم که این محل قبلا در بین مردم پایتخت به نام “کافه شهرداری” شناخته می شده است.
 کافه شهرداری محلی بود که برخی از مردم گاهی اوقات فراغت خود را در آنجا می گذراندند و گروه های هنری مثل سیرک بازان برای اجرای نمایش، برخی اوقات به این محل می آمدند.
این فعالیتها ادامه داشت تا این که در سال 1346 فکر تاسیس ساختمان تئاتر شهر به ذهن مسئولین وقت افتاد و این مجموعه نهایتا در سال 1351 افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
یکی از کارهای قابل توجهی که در ساخت این بنا در نظر گرفته شده است ایجاد کتابخانه ای تخصصی در یکی از سالن های آن است.
کتابخانه ای که به عنوان تنها مرکزی شناخته می شود که اسناد هنرهای نمایشی ایران را در دل خود جای داده است.
همانطور که قبلا بیان کردیم علاقمندان می توانند جهت حضور در بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر به چهار راه ولی عصر، روبروی متروی تئاتر شهر ، مراجعه نمایند.
اجاره سوئیت در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳
ایران ماوا
برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.
 کاخ شهربانی ساختمانی است که در زمان پهلوی و به سال 1315 ساخته شد و تا کنون کاربری های متفاوتی داشته است. همانطور که از نام این کاخ پیداست دلیل ساختن آن برای اداره کردن شهربانی بود.
در ساختن این کاخ از سازندگان ایرانی و خارجی استفاده شده بود که از آن جمله می توان به قلیچ باقلیان و معمار برجسته ی ارمنی به نام گابریل گورکیان اشاره کرد.
نوعی سبک معماری به نام نئوکلاسیک وجود دارد که در واقع پیروان این سبک به بازگشت به هنر گذشته اعتقاد دارند. در ایران این اعتقاد با بازگشت به شیوه ی معماری در هخامنشیان جلوه نمود.
رواج دهندگان نئوکلاسیک در ایران دو شخص به نام های آندره گدار و نیشر بودند. معماران ایرانی با تاثیر از این شیوه ی معماری به مدت 12 سال از 1306 تا 1318 کارهای بسیار ارزشمندی ساختند. از جمله ی این آثار می توان به همین کاخ شهربانی اشاره کرد که جزو کارهای بسیار با ارزش در این زمینه است.ورود این شیوه و سبک ساختمان سازی به ایران سال های شروع حکومت رضا شاه پهلوی بود.  بنای کاخ شهربانی در سال 1315 شمسی در میدان مشق که به نام باغ ملی هم شناخته می شود ساخته شد.
وسعت کاخ شهربانی چیزی در حدود 21000 متر مربع است که این وسعت در سه طبقه تقسیم بندی شده است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره  آپارتمان مبله در تهران
در داخل ساختمان گچ بری ها و آینه کاری هایی به چشم می خورد. به علاوه فضای بیرونی آن که دارای نقوش برجسته می باشد همگی به سبک و سیاق معماری در دوره ی هخامنشی ساخته شده اند.
پس از انقلاب اسلامی کاخ شهربانی به نیروی انتظمی تعلق گرفت و بعد ها در سال 1381 این کاخ توسط وزارت امور خارجه از نیروی انتظامی خریداری شد. پس از مرمت ساختمان نام دیگری تحت عنوان ساختمان شماره نه وزارت خارجه به کاخ داده شد.
 پس از پایان یافتن بازسازی نمای کاخ، این ساختمان با ساختمان های دیگری که در اطرافش هستند، از جمله:وزارت جنگ، موزه، کتابخانه، و بنای سردر باغ ملی همگی باهم هویت تاریخی ادوار قاجاری و پهلوی را به پیش می کشند.
اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳
ایران ماوا
برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
یکی از بزرگترین و در عین حال زیباترین بوستان های تهران، بوستان نهج البلاغه است که البته به اسم دیگری به نام دهکده نهج البلاغه نیز شناخته می شود.
پارک نهج البلاغه داری دو قسمت است که البته هر دو قسمت آن به صورت طبقاتی و پله ای است.
 در میان این دو قسمت رودخانه ای قرار دارد که آن را به دو قسمت تقسیم می کند.
بوستان نهج البلاغه مکانی بسیار سرسبز و دارای امکانات زیادی است که هر روزه افرادی را به صورت های مختلف خانوادگی و یا جمع دوستانه به خود می کشاند.
در مسیری که به بالاترین قسمت پارک منتهی می شود آلاچیق هایی تعبیه شده که می توانید با دوستان و یا خانواده اوقات خود را در آن سپری کنید.
در مرتفع ترین قسمت پارک پلی قرار دارد که دو طرف پارک را به یکدیگر وصل می کند. این پل دارای طول بسیار است و از روی آن تقریبا کل پارک را می توان زیر نظر داشت.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله د رتهران با امکانات رفاهی کامل .
در قسمت های پایینی پارک به جهت آسایش در رفت و آمد در هر چند متری یک پل برای گذر از رودخانه قرار داده شده است.
لازم به ذکر است که این بوستان در دره ی فرحزاد میان بزرگراه نیایش، بزرگراه همت و غرب اتوبان یادگار امام قرار دارد.
اگر به این پارک بروید تعداد بسیاری از افراد را می بینید که در حال دوچرخه سواری با دوچرخه های خود و یا دوچرخه های اجاره ای پارک هستند، این موضوع و اسکیت سواری و مواردی از این دسته از عوامل جذب پارک نهج البلاغه هستند.
از دیگر امکانات این پارک می توان به سینمای چند بعدی که در نزدیکی پارکینگ این پارک قرار دارد، یک مسجد نسبتا بزرگ، سرویس های بهداشتی، چند مجموعه بازی که بعضی از آن ها مخصوص کودکان و بعضی دیگر مخصوص بزرگسالان است.
شهربازی مخصوص بزرگسالان دارای بازی های مهیجی از جمله پیست پرش می باشد که در فصول گرم سال افراد بسیاری را به خود جذب می کند.
این پارک در منطقه 2 تهران واقع شده است و یکی از مناطق گردشگری و پایتخت به حساب می آید.
با اجاره سوئیت مبله د رتهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا


منبع : www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳
ایران ماوا
امروزه بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره آپارتمان مبله تهران با ما تماس بگیرند.
کاخ سرخه حصار؛
یکی از کاخ هایی که در دوره ی قاجاری ساخته شده و از آن زمان تا کنون کاربری های متفاوتی داشته است عمارت قصر یاقوت است.                                                                                                                                                این بنا که به نام کاخ سرخه حصار هم شناخته می شود در منطقه ی همنام خود یعنی سرخه حصار واقع شده است.
این ساختمان به طور کلی اثری از معماری ایرانی در آن دیده نمی شود و اولین ساختمان ایرانی با این ویژگی بود، ایوان بالای در ورودی حاکی از این قضیه است. این کاخ در زمان ناصر الدین شاه قاجار و در سی نهمین سال پادشاهی وی ساخته شد.
قصر یاقوت در زمان ناصر الدین شاه محل آشپزان دربار بوده است و در آن به پخت آش می پرداختند. بعد ها در زمان پهلوی تمامی ساختمان به بیمه اجتماعی تعلق گرفت و به بیمارستان ریوی تغییر کاربری داد.
 سال های بعد بخش های روانی و جراحی نیز به آن افزوده شدند.
دو سال قبل از ورود امام خمینی به ایران این مکان به یک بیمارستان تبدیل شد که امروزه نام آن به بیمارستان و مرکز فوق تخصصی دکتر لواسانی تغییر یافته است.
بخشی از کاخ سرخه حصار امروزه به محل استراحت کارگران اختصاص دارد.
 در گذشته بخش هایی در کاخ بود که امروزه مشاهده نمی شوند. از جمله آن ها می توان به گرمابه، کاروانسرا، سرباز خانه و… اشاره کرد. امروزه بنای این ساختمان در محوطه ی بیمارستان شهید لواسانی قرار دارد.
کاخ سرخه حصار یا عمارت قصر یاقوت یا کاخ یاقوت در شرق تهران در منطقه سرخه حصار و درون پهنه کنونی بیمارستان شهید لواسانی جای دارد.
 کاخ سرخه حصار یکبار در زمان حکومت قاجار دچار آتش سوزی شد و پس از آن ترمیم و تعمیر شد.
 این کاخ بزرگ دارای دو بخش به نام های کوشک بیرونی و حرم خانه بود که سر جمع قریب به دویست اتاق داشت.
کاخ سرخه حصار یا همان کاخ یاقوت امروزه بعنوان یکی از آثار ملی به حساب می آید و در مهر ماه سال 1382 به ثبت رسیده است.
ایران ماوا با اجاره آپارتمان مبله تهران همراه شماست.
کاخ دادگستری؛
کاخ دادگستری تهران یکی از کاخ هایی است که شاید به دلیل موقعیت خود و اماکن اطرافش همواره مورد توجه بوده است. البته لازم به ذکر این نکته است که این کاخ ساختمان اصلی دادگستری در شهر تهران است.
کاخ دادگستری در نزدیکی بازار تهران، شمس العماره، دارالفنون و پارک شهر واقع شده است.  از آن جایی که افراد همه روزه برای بازدید و انجام کار های یومیه خود به این اماکن می آیند کاخ دادگستری نیزمورد توجه قرار می گیرد.
زمان بازگشایی این کاخ به سال 1325 خورشیدی برمی گردد اما ساخت آن در سال 1317 شمسی آغاز شد که به دلایلی از قبیل جنگ و… تمام شدن پروژه به طول انجامید.
معماری که بنای این کاخ را طراحی کرده است شخصی ارمنی به نام گابریل گورکیان بوده است.
در داخل ساختمان نیز آثار ارزشمندی مانند انوشیروان دادگر از غلام رضا رشید زاده و بانوی عدالت از ابوالحسن صدیقی مشاهده می شود. لازم به ذکر است که این کاخ به سبک نوکلاسیک ساخته شده است.
کاخ دادگستری از 4 جهت مشرف به خیابان می شود.
این کاخ در خیابان خیام واقع شده است.
برای اجاره آپارتمان مبله تهران با ما در تماس باشید.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله تهران در سفرهای شما به پایتخت.


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۷
ایران ماوا