ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

میرداماد و موقعیت مکانی آن

ایستگاه مترو میرداماد تقریبا در مرکز این بلوار قرار دارد و ایستگاه مترو شریعتی هم میتواند در شرق این محله تردد را آسان و سریع تر نماید. همچنین خطوط تاکسی در طول بلوار میرداماد خدمات حمل و نقل را فراهم میاورد. افرادی که بخواهند از سمت غربی بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر به میرداماد دسترسی پیدا کنند میتوانند از BRT نیز بهره ببرند.

کد T.N.AP.59چه مشخصاتی دارد؟

موارد متعددی جهت  اجاره سوئیت در تهران وجود دارد که در ادامه به معرفی واحدی برای اجاره سوئیت در میرداماد تهران برای سکونت چند روزه ی شما عزیزان ، می پردازیم که با کد T.N.AP.59 به ثبت رسیده و در بلوار میرداماد تهران واقع شده است.

این واحد که بسیار شیک و مرتب می باشد دارای دو اتاق خواب مجزا بوده و در هر اتاق امکانات لازم برای استراحت شما عزیزان فراهم شده است.آشپزخانه ای این آپارتمان به انواع وسائل لازم تجهیز شده است.اتاق پذیرایی مبله می باشد و شما می توانید در کنار خانواده ی خود به تماشای تلوزیون و گپ و گفت بپردازید.از دیگر ویژگی ها می توان به پارکینگ اختصاصی اشاره نمود که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.از ویژگی های مهم محله ی میرداماد نیز در دسترس بودن ناوگان حمل و نقل عمومی است.

 

اجاره سوئیت ارزان در میرداماد تهران-ایران ماوا

قیمت کد T.N.AP.59

قیمت آپارتمان دو خوابه با کد T.N.AP.59 که در میرداماد و برای اجاره سوئیت در میرداماد تهران سیصد و پنجاه هزار تومان قیمت دارد.

کد T.N.AP.59 و نحوه رزرو

در صورت تمایل به اجاره سوئیت در میرداماد تهران و کد T.N.AP.59  بعد از اطلاع از امکانات و مشخصات مکانی آن با گروه ایران ماوا تماس بگیرید.

نظرات  (۱)

۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۸ پوریا قلعه

سلام... خوبی شما، خسته نباشی

میخوام بهترین وبلاگ جمله و مطالب خواندنی (عرفانی و فلسفی) رو بهتون معرفی کنم

شاید... شاید واسه شما هم مفید و... باشه      عاشق خدا💚

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی