ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

موقعیت منطقه شریعتی تهران

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در شریعتی تهران هستید با ایران ماوا همراه باشید. از جمله معروف ترین مناطقی که در مرکز تهران واقع شده است منطقه شریعتی می باشد. این منطقه با توجه به این مرکزیت خوبی نسبت به سایر مناطق در مرکز تهران دارد برای اجاره آپارتمان مبله در تهران زیاد متقاضی دارد. وجود مراکز متعدد خرید و نزدیک بودن به ایستکاه مترو که به سبب تسهیل در رفت و امد به اقصی نقاط تهران را فراهم می آورد. عبور کردن اتوبان های متعدد از حوالی این منطقه تردد با خودرو را هم به خوبی فراهم می آورد.

سوئیت کد T.C.AP.25 چه امکاناتی دارد؟

امروزه بسیاری از مسافران اجاره روزانه آپارتمان در تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در رزرو واحد مورد نظر با ما تماس بگیرند.

یکی از واحدهایی که در خیابان شریعتی تهران واقع شده است و با کد  T.C.AP.25شناخته می شود واحدی است یک خوابه که با امکانات کامل در اختیار مهمانان و مسافران گرامی قرار می گیرد.این آپارتمان که دارای یک اتاق خواب می باشد در برگیرنده ی کلیه امکانات مختلف برای رفاه حال شما عزیزان است.آشپزخانه مجهز به کلیه امکانات لازم ، یک اتاق خواب آرام و دلنشین ، اتاق پذیرائی مبله و … از امکاناتی هستند که برای شما عزیزان و بزرگواران در نظر گرفته شده است.از امکانات مهم این آپارتمان می توان به پارکینگ و آسانسور نیز اشاره نمود.

مکان قرار گیری کد T.C.AP.25

در مورد مکان قرار گرفتن این واحد برای اجاره آپارتمان مبله ارزان در شریعتی تهران معرفی شده و که خیابان شریعتی می باشد باید این نکته را بگوییم که این خیابان قبلا به نام جاده قدیم شمیران شهرت داشته و قبل از انقلاب آن را به نام کوروش کبیر نامگذاری کرده بودند .از اماکن مهم و دیدنی آن می توان به باغ قلهک ، بیمارستان ایرانمهر، بیمارستان مفید ، حسینیه ارشاد ، پارک شریعتی ، موزه رضا عباسی ، دانشگاه خواجه نصیر، پارک اندیشه ، ساختمان وزارت ارتباط و فناوری اطلاعات و بیمارستان پاسارگاد اشاره نمود.

 

قیمت سوئیت مبله کد T.C.AP.25

برای اجاره آپارتمان مبله ارزان در شریعتی تهران کد T.C.AP.25 را پیشنهاد کردیم که برای هر شب اقامت سیصد و پنجاه هزار تومان هزینه دارد.

نحوه رزرو کد T.C.AP.25

در صورت تمایل به رزرو این واحد یا هر کدام از موارد معرفی شده ، پس از اطلاع از شرایط و قوانین با همکاران ما در بخش پشتیبانی گروه ایران ماوا تماس بگیرید.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی