ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

ویژگی های T.W.AP.51چیست؟

برای اجاره سوئیت مبله در تهران موارد متعددی به متقاضیان می توتن ارائه داد اما در ابتدا انتخاب منطقه مورد نظر از طرف مسافران اهمیت ویؤه ای دارد.

این آپارتمان در طبقه چهارم قرار گرفته است و چیدمان داخلی آن جالب توجه است.از امکانات این واحد که با کد T.W.AP.51  ثبت شده است می توان به آشپزخانه ای با امکانات رفاهی کامل، اتاق خواب زیبا و کاملا آرام ، کف سرامیک، امکانات جانبی نظیر مبلمان، تلویزیون و … می باشد.قرر گرفتن ملک مورد نظر در محله پونک نیز مزیت مهمی به حساب می آید.از دیگر ویژگی های مهم می توان به مجهز بودن مجتمع به آسانسور اشاره نمود. اجاره روزانه مبله تهران

موقعیت مکانی کد T.W.AP.51 کجاست؟

محله پونک در مجاورت خیابان‌های میرزابابایی، اشرفی اصفهانی، شهید مخبری (گلستان)، سردار جنگل، همیلا، بلوار عدل، خیابان زیتون ٫خیابان چمران ٫المهدی و بلوار کمالی قرار دارد.خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در انتهای شمال شرقی پونک قرار دارند. محله‌های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک قرار دارند. قسمتی از شهرک غرب نیز جزو پونک هستند و به عنوان پونک شرقی شناخته می‌شود.

اجاره روزانه سوئیت مبله ۸۵متری در پونک تهران-ایران ماوا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت آپارتمان کد T.W.AP.51

قیمت آپارتمان مبله کد T.W.AP.51 که در منطقه غرب  برای اجاره سوئیت مبله در پونک تهران قرار دارد و دارای یک اتاق خواب و وسعت هشتاد متر مربع دارد، چهارصد و بیست هزار تومان می باشد.

کد T.W.AP.51 چطور رزرو کنیم؟

جهت اجاره سوئیت مبله در پونک تهران یکی از گزینه هایی که معرفی خواهد شد آپارتمان مبله کد T.W.AP.51 می باشد. برای اطلاع از شرایط با ایران ماوا تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی