ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است


برای اجاره سوئیت در تهران با ما در تماس باشید.
سال های پیش تهران پر بود از افراد لوطی و به اصطلاح داش مشدی که نام بسیاری از آنها هنوز هم که هنوز است بر سر زبانهاست.
این افراد را در جای جای تهران می شد پیدا کرد اما مرکز آنها، یعنی جایی که بیشترین تعداد از آنها به چشم  می آمد محله ی جوادیه بود.
علاوه بر اینکه لوطی های بسیاری در جوادیه پیدا می شدند دعواهای این افراد نیز در تهران زبانزد بوده تا جایی که حتی گاهی دعواهایشان رسانه ای می شده و در روزنامه ها اخبار مربوط به آن چاپ می گشته است.
تفاوت لوطی های جوادیه با محله های دیگر سنت عجیب و فراگیر ژاپن رفتن در مقطعی از سال بود. لوطی های محله و شاید افراد دیگر ساکن جوادیه در مقطعی از برخی سال ها برای کار به ژاپن می رفتند.
 اگر امروزه به جوادیه بروید دیگر نه از آن لوطی های قدیمی خبری است و نه دیگر از آن سنت عجیب.
 لوطی های قدیم جوادیه اکنون افراد میانسالی شده اند که می توان از زبان آنها خاطرات زیادی شنید. اگر به قهوه خانه ها سری بزنید شاید با چند نفر از این داش مشدی ها روبرو شوید.
مالک اصلی زمین های جوادیه فردی به نام جواد فردانش بوده است که جوادیه را بین کارگران کشتارگاه و راه آهن و سازمان قند تقسیم کرده است. وی فردی خیر بود که اولین چاه آب، اولین مدرسه و اولین مسجد در جوادیه به دست خود او تاسیس شد. این مسجد قدیمی ترین مسجد جوادیه به شمار می آید. مردم ساکن جوادیه نیز از وی به نیکی یاد می کنند. بر اساس پرسش و پاسخ های انجام شده معلوم گشته که نام این محله در اصل ترک آباد بوده است که بعدها به واسطه ی خدماتی که جواد فردانش به کارگران و در این محله انجام داده است نام ترک آباد به جوادیه تغییر کرده است. قبلا که نام محله ترک آباد بود، جوادیه به پلی گفته می شد که جوادیه را به میدان راه آهن مربوط می کرد.
 این پل توسط آلمانی ها ساخته شد و بعد ها با ساخته شدن یک سازه ی جدید از جنس فلز، این  پل از بین رفت. این سازه ی فلزی در نوع خود بسیار زیبا می باشد و بر اساس ادعای سازندگانش ضد زلزله نیز هست. این سازه با استفاده از کابل ها ساخته شده  و باعث شده که بار دیگر نیز مردم تهران جوادیه را با نام پل جوادیه بشناسند.
با اینکه آپارتمان های جدیدی در جوادیه ساخته شده اند اما هنوز هم ساختمان هایی که از بدو تاسیس محله یعنی 70 سال پیش در جوادیه ساخته شده اند به چشم می خورند.
این ساختمان ها باعث شده اند که با وجود آپارتمان های نوساز، جوادیه هنوز هم دارای یک بافت قدیمی باشد. نکته ی آزار دهنده در مورد جوادیه خیابان ها و کوچه های تنگ و بن بست های کوچک است. این موارد نشان دهنده ی این است که جواد فردانش زمین ها را به قصد سکونت افراد به آنها داده بود و به خیابان بندی دقت نکرده بود.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت در تهران
انه های قدیمی نیز که در بالا به آنها اشاره شد همگی به دست همین آقای جواد فردانش ساخته شده اند. به پاس همین خدمات آقای فردانش می توان وی را یک آدم بسیار نیکوکار و خیر معرفی کرد.
یک بازارچه ی تجاری در جوادیه است که از خیابان بیست متری شروع می شود و تا خیابان 10 متری امتداد دارد. خیابان 20 متری جوادیه همیشه غلغله است که دلیل آن را نیز می توان وجود همین بازارچه معرفی کرد. به دلیل تنگ بودن خیابان 20 متری همیشه ماشین های دوبله پارک شده در حاشیه ی خیابان فراوان اند، از این رو در 20 متری اکثر اوقات ترافیک زیاد است. دیگر خیابان های مهم این منطقه را می توان فیروز آباد و 10 متری دوم معرفی کرد.
از نظر مذهبی جوادیه دارای اهمیت والایی است زیرا بسیاری از هیات های معروف تهران در این محله هستند. در روزهای محرم خیابان 20 متری پر از جمعیت می شود که در دو روز نهم و دهم محرم این جمعیت به اوج خود می رسد به حدی که افراد بسیاری از جای جای تهران برای دیدن این شور حسینی به جوادیه می آیند. یکی از مربیان فوتبال به نام فرهاد کاظمی در این محله در یکی از حسینیه ها مداحی می کند از این رو بسیاری از فوتبالیست ها در ماه های محرم به این محله می آیند.
اگر می خواهید به جوادیه بروید می توانید از اتوبوس های شهری استفاده کنید، با استفاده از اتوبوس های پارک شهر، جوادیه، انقلاب، خانی آباد، شهید افشار و ترمینال جنوب می توانید به این محله بروید.
اگر به جوادیه رفتید حتما سری هم به میدان بهمن بزنید، این میدان پاتوق جگرخورهاست، زیرا در اطراف میدان مغازه های جگرخوری بسیاری مشاهده می شود. علاوه بر آن ساندویچی های بسیار هم در میدان و هم در خود جوادیه بسیارند.
اگر به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره سوئیت در تهران با ایران ماوا


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۶
ایران ماوا

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.
 
بلوار کشورز نام بلواری در تهران است که دارای دو قسمت شرقی و غربی است و در منطقه 6 تهران واقع شده است.
 وجه تسمیه ی این بلوار به نام کشاورز قرار داشتن ساختمان وزارت کشاورزی در آن است که البته امروزه این ساختمان به ساختمان قوه قضاییه تغییر کاربری داده است.
گفتنی است که نام بلوار کشاورز در قبل بلوار الیزابت2 بوده است که پس از انقلاب به کشاورز تغییر نام داده است.
بلوار کشاورز که قبل از انقلاب به نام الیزابت دوم نیز شناخته می شده است محلی تفریحی بوده که خصوصا در آخر هفته ها جمعیت قابل توجهی را به خود جذب می کرده است.
رودخانه ای در وسط بلوار قرار داشته که به نهر کرج شناخته می شده.
 دلیل نامگذاری این نهر به نهر کرج متصل بودن این نهر به رودخانه ی کرج بوده است که در واقع منبع تامین آب این نهر از رودخانه ی کرج بوده است.
 زمانی که تهران هنوز لوله کشی نشده بود نهر کرج نقش به سزایی در تامین آب شهری داشت.
همچنین از آب آن برای کشاورزی نیز استفاده می شده است.
 مقصد نهر کرج دارالخلافه تهران و اراضی بهجت آباد بود. همانطور که معلوم شد نهر کرج نقش بسیار بسزایی در جذب گردشگر به بلوار کشاورز داشته است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره  آپارتمان مبله در تهران
امروزه بلوار کشاورز جزو آثار ملی ثبت شده به حساب می آید اما قبل از این اتفاق، حرف ها و شایعه های زیادی در مورد اینکه بالاخره این بلوار جزو آثار ملی می شود یا نه وجود داشت تا اینکه بحث تبدیل کردن بلوار به یکی از مکان های گذر بی آر تی تبدیل شد و همین موضوع که باعث دست اندازی به بلوار کشاورز می شد باعث ثبت کردن بلوار کشاورز به عنوان یکی از آثار ملی شد. این اتفاق در28 شهریور ماه سال 1394 رخ داد.
اگر می خواهید به بلوار کشاورز بروید پیشنهاد می شود که از امکانات تفریحی موجود در منطقه از جمله پارک لاله، مجتمع خرید لاله و بسیاری جاذبه های دیگر که همگی در امیر آباد و بلوار کشاورز قرار دارند استفاده کنید. پارک لاله از جهت جنوبی خود به بلوار کشاورز محدود می شود.
نقطه ی شروع بلوار کشاورز میدان ولی عصرو نقطه ی پایان آن خیابان دکتر قریب می باشد. طول بلوار کشاورز در حدود 2/2 کیلومتر است و در مسیر به خیابان هایی از قبیل: خیابان فلسطین،خیابان حجاب، خیابان وصال شیرازی ، خیابان قدس ، خیابان 16 آذر ، خیابان کارگر و خیابان جمالزاده از شرق به غرب تقاطع دارد.
اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۶
ایران ماوا

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
تهران شهر بسیار بزرگی است که دارای محله ها و منطقه های زیادی نیز می شود.
از بین این همه محله هایی که تهران را تشکیل داده اند، یکی به نام امیر آباد است.
این محله در منطقه ی شش واقع شده است.
 البته امیر آباد نام قبل از انقلاب این محله است. بعد از انقلاب نام این محله به کارگر شمالی تغییر یافت اما هنوز هم مردم با نام امیر آباد این محله را می شناسند.
خیابان امیر آباد یکی از خیابان های اصلی تهران می باشد که تا ایستگاه راه آهن امتداد دارد.
امیر آباد از هر چهار جهت جغرافیایی به محله ای راه دارد که آن ها نیز به نوبه ی خود بخش مهمی از تهران را تشکیل می دهند. امیر آباد از شرق به بزرگراه کردستان و محله ی یوسف آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ی ده ونک، از غرب به بزرگراه شهید چمران و گیشا و از جنوب هم به بزرگراه شهید همت محدود می شود.
از نظر فرهنگی نیز امیر آباد بخش مهمی از تهران را تشکیل می دهد.
این محله دارای دانشکده هایی چون دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت ، پردیس شماره 2 دانشکده های فنی، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات زبان های خارجی می باشد.
همچنین ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده تربیت مدرس و موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران نیز در این محل قرار دارند.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل .
از دیگر بخش های حائز اهمیت امیر آباد می توان به سازمان انرژی اتمی و راکتور تحقیقاتی اشاره کرد که در ابتدای امیرآباد قرار دارد.
بیمارستان قلب، بیمارستان شریعتی و کلینیک تخصصی دندان پزشکی ارتش نیز هر سه در این محله ساخته شده اند.
از جاذبه ها و دیگر جنبه های مهم این محل می توان به موارد بسیاری اشاره کرد که در پایین مختصرا به آن ها اشاره می کنیم:
بزرگترین برج مسکونی ایران در امیر آباد قرار دارد، این برج با 56 طبقه دارای ارتفاع 162 متر است.
نام این برج، برج بین المللی تهران است. علاوه بر آن چند مرکز تفریحی و خرید روبروی برج واقع شده اند که به جذابیت امیرآباد افزوده اند. این ساختمان ها همگی در شمال این محله قرار دارند.
بخش های دیدنی و فضای سبز امیر آباد عبارت اند از موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، بوستان لاله، بازارچه لاله، مرکز خرید لاله و از بخش های اقامتی آن می توان به هتل های اسپیناس و لاله اشاره کرد.
از دیگر بخش های ورزشی به جز ورزشگاه دانشگاه تهران می توان به مجموعه ورزشی خورشید اشاره کرد که در بلوار جنوبی آزادگان قرار دارد.
با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
همانطور که مشخص شد امیر آباد محله ای دارای جاذبه های بسیاری می باشد و همه روزه افراد زیادی با هدف های مختلف از جمله خرید، تفریح، بازدید از موزه و… به این مکان می آیند. اما حالا وقت این است که تاریخچه ی بوجود آمدن امیر آباد را بررسی کنیم؛
قدیم ترها که تهران وسعت کنونی خود را نداشت امیر آباد خارج شهر واقع می شد.
 به این معنی که میرزا تقی خان امیر کبیر که کارهای بسیار در جهت آبادانی کشور انجام داد امیر آباد را در فاصله ی پنج کیلومتری شمال غرب تهران ساخت.  به دلیل اینکه این منطقه دارای آب و هوای بسیار مطبوعی می باشد میرزا تقی خان برای استراحت بیشتر به آنجا می رفته است که گفته های اعتماد السلطنه شاهدی بر این قضیه است. وی همچنین اظهار داشته که میرزا تقی خان باغ ها، کاخ ها و قنات های بسیاری در امیر آباد بنا نهاده است.
ناصرالدین شاه قاجار نیز به دلایلی که در بالا گفته شد به امیر آباد بسیار سفر می کرده است. در یکی از سفرهایش هوس ساختن قورخانه در کنار محله ی امیر آباد به سر او زد و به دستور او قورخانه ساخته شد. این قورخانه پس از ناصرالدین کاربری های دیگری نیز به خود دیده است. در زمان خود وی محل نگهداری وسایل لشکری بوده که پس از قاجاری ها یعنی در زمان پهلوی به محلی برای کارهای ساواک تبدیل و پس از آن نیز زندان سیاسی شد.
در زمان انقلاب اسلامی هم به میدان میوه و تره بار و امروزه نیز به فروشگاهی تبدیل گشته است.
در سال های پیشین امیر آباد محل کشت گندم و جو نیز بوده است که این قضیه مربوط به سال های قبل از 1320 می شود.
 بعد از 1320 که امیر آباد تحت اختیار نیروهای نظامی آمریکا قرار گرفت به دلیل وجود آمریکایی ها ساختمان هایی ساخته شد که از جمله آنها می توان به: خوابگاه سربازان، تعمیرگاه موتوری، ساختمان بهداری، ساختمان تصفیه خانه آب، کارخانه برق و کارخانه یخ سازی اشاره کرد.
پس از خروج آمریکایی ها از امیر آباد چیزی در حدود 4 سال بعد خابگاه دانشگاه تهران در همین محله ساخته شد.
اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۶
ایران ماوا

برای اجاره آپارتمان مبله با ما در تماس باشید.
هر چه در زعفرانیه به بالاتر و شمال تر می رویم ساختمان های قدیمی مشهود تر و بیشتر می شوند.
این موضوع درباره ی اسد آباد نیز قابل مشاهده است و از روی شکل ساختمان ها می توان تشخیص داد که این محله دارای قدمت می باشد.
با وجود این موضوع که اسدآباد دارای وسعت زیادی نمی باشد، در گذشته به دو بخش تقسیم می شد که البته مبنای این تقسیم خود مردم بوده اند. مردم دو بخش را محله بالا و محله پایین نامگذاری کرده بودند.
 می توان گفت بسیاری از ساکنان قدیمی زعفرانیه را مهاجران تشکیل می دهند، بسیاری از آنها از شهرهایی مثل: نایین اصفهان و استرآباد گرگان به اینجا آمده بودند.
طایفه هایی چون: اکبری ها، زارعی ها، سپانلو ها و… در زعفرانیه سکونت گزیده بودند. خیلی سالها پیش امکانات خیلی زیادی در محله نبود و از جمله امکانات موجود در آن می توان به یک باب حمام، چند قنات و یک آب انبار اشاره کرد.
در مورد اینکه چرا نام این محله زعفرانیه است شایعاتی وجود دارد و هر کس سخنی می گوید، بعضی ها بر این باورند که زعفرانیه یکی از نام های دوران قاجاری است و بسیاری دیگر نیز وجه این نام را رنگ دیواره های کاخ سعد آباد می دانند که البته به رنگ زعفران بوده است.
 پس بر این اساس نتیجه می شود که مردم باعث گذاشتن این نام بر محله شده اند. روایت دیگری در باب چگونگی این نام شدن زعفرانیه وجود دارد که توسط دکتر منوچهر ستوده بیان شده است. وی اظهارمی دارد که زمین های زعفرانیه هدیه ای از جانب محمد شاه قاجار به یکی از کنیزانش به نام زعفران باجی بوده است از این رو به نام زعفرانیه شناخته می شود.
اما اگربخواهیم از باب تاریخی بودن زعفرانیه حرفی بزنیم باید بگوییم که این محله دارای قدمت بسیاری نمی باشد و تنها جنبه ی تاریخی آن کاخ سعدآباد است که البته آن هم قدمت چندانی ندارد.
اجاره آپارتمان مبله با امکانات کامل از طریق ایران ماوا
همانطور که گفته شد زعفرانیه دارای آب و هوای بسیار مناسب می باشد، از این رو افراد بسیاری آرزوی زندگی کردن در این محل را دارند، علی الخصوص امروزه که با وجود آلودگی بسیار شهر تهران بیماری های تنفسی رو به افزایش گذاشته اند.
اگرمی خواهید به زعفرانیه بروید و از جاذبه های آن استفاده کنید می توانید از خط تاکسی ولنجک استفاده کنید، این تاکسی ها از زعفرانیه عبور می کنند. علاوه بر این می توانید از تاکسی های بی سیم کشوری استفاده کنید. این تاکسی ها به تمام محله ی زعفرانیه دسترسی دارند.
اگر قصد استفاده از مترو را دارید نزدیک ترین ایستگاه مترو به زعفرانیه ایستگاه تجریش می باشد که بعد از آن شما به راحتی می توانید از تاکسی های مترو برای رسیدن به مقصدتان استفاده کنید.
اکنون به معرفی چندی از مهمترین بخش های توریستی زعفرانیه غیر از موارد بالا می پردازیم:
  • مرکز خرید زعفرانیه پلازا
  • مرکز خرید بامیک زعفرانیه
  • مرکز خرید پالادیوم
  • مرکز خرید پارمیس
  • بازار روز میوه و تره بار الف
  • مرکز خرید گالریا
  • بوستان زعفرانیه
  • بوستان ریحان
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستی
  • عمارت تماشاگه زمان
  • بنیاد ملی نخبگان
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • رصدخانهٔ زعفرانیه
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی
  • صندوق مهر امام رضا
  • فرهنگستان هنر
  • خانه‌ی تاریخی استاد مهدیان
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله .
علاوه بر این موارد چندین مرکز آموزشی و چند سفارت در زعفرانیه است که در پایین به آنها اشاره میشود:
  • دبستان پسرانه شهید فرهنگیان
  • دبستان دخترانه آفتاب آذرین
  • راهنمایی پسرانه هجرت
  • دبیرستان دخترانه سمیه
  • راهنمایی و دبیرستان پسرانه فارابی
  • دبستان و راهنمایی و دبیرستان دخترانه شهید مهدوی
  • دبستان و راهنمایی و دبیرستان شهید صادقی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی
  • پیش دبستان و دبستان پسرانه خاتم
  • سفارت آفریقای جنوبی
  • سفارت برزیل
  • سفارت یمن
  • سفارت ویتنام
  • سفارت غنا
  • سفارت بلاروس
اگر میخواهید به زعفرانیه بروید به شما پیشنهاد می شود حتما به مراکز خرید آن سری بزنید، مراکز خرید موجود در زعفرانیه بسیار لوکس می باشند به طوری که شما حتی با قدم زدن در آنها احساس خوبی پیدا می کنید.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله .


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۴
ایران ماوا

امروزه بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره آپارتمان مبله تهران با ما تماس بگیرند.
پایتخت کشورمان ایران به دلیل وسعت بسیار زیاد و همچنین جمعیت بالا دارای مناطق مختلفی می باشد.
 بعضی از این مناطق بسیار لوکس و در مقابل بعضی ها بسیار سطح پایین به شمار می آیند.
یکی از لوکس ترین مناطق تهران محله ی زعفرانیه است.
 این محله به دلیل اینکه در کوهپایه های البرز قرار دارد دارای آب و هوای مطبوعی می باشد.
بافتی که در زعفرانیه به چشم می آید تلفیقی از شیوه ی شهرسازی مدرن و شیوه ی روستایی است.
زعفرانیه از چهار جهت مختلف به اطراف راه دارد، از سمت شرق به تجریش، از غرب به رودخانه ولنجک، از شمال به ارتفاعات توچال و از جنوب نیز به خیابان پهلوی قدیم یا همان ولیعصر محدود می شود.
شمال تهران که به کوه های البرز نزدیک تر می باشد از بقیه ی مناطق شهر مرتفع تر است. زعفرانیه با ارتفاع 1650 متر از سطح دریا از جمله مرتفع ترین مناطق تهران از سطح دریا می باشد.
زعفرانیه یکی از مناطق توریستی تهران به حساب می آید زیرا از جنبه های متفاوتی دارای اهمیت است.
یکی از این جنبه ها تاریخی و سیاسی است، کاخ موزه سعدآباد در زعفرانیه است که از جنبه ی تاریخی دارای اهمیت بسیار زیاد می باشد و نشانگر نحوه ی زندگی شاهان قاجار و البته شاهان پهلوی می باشد، پس دارای اهمیت سیاسی نیز می باشد.
علاوه بر این کاخ موزه چند سفارتخانه از جمله: برزیل و آفریقای جنوبی در این محله به چشم می خورند. از دیگر ساختمان های دارای اهمیت این منطقه می توان به: فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه ی روحانیت و… اشاره کرد.
تهران شهریست که بر روی گسل ایجاد شده که از این بین بیشتر مناطق شمالی آن بر روی گسل اند، از این رو اگر تهران با زلزله روبرو شود زعفرانیه محله ایست که دچار آسیب های بسیار جدی و جبران ناپذیری می شود.
علاوه بر آن، بخش شمالی زعفرانیه که به نام توچال شناخته می شود دارای خطر رانش زمین می باشد.
در زمان های قدیم تر زعفرانیه روستایی مابین سعدآباد و ولنجک بوده است و دارای زمین های بسیار زیاد بوده که اکثرا جنبه ی زراعی داشتند.
 فردی به نام حسین خان موید الممالک مالک بسیاری از این زمین ها بوده است.
 بعدا با ساختن خیابانی موسوم به خیابان پهلوی که در بالاتر نیز به آن اشاره شد جاده ای نیز برای دسترسی به اسدآباد کشیده شد که زعفرانیه ی امروز در حاشیه ی همین جاده است.
ایران ماوا با اجاره آپارتمان مبله تهران همراه شماست.
 از جمله ی کهن ترین محل های زعفرانیه اسدآباد است.
 اسد آباد که دارای باغ های بسیار بوده است از جمله بهترین خاطرات ساکنان قدیمی زعفرانیه می باشد. اگر به زعفرانیه و سپس به اسدآباد بروید و با یکی از پیرمردان و یا پیرزنان آن منطقه صحبت کنید متوجه می شوید که با حسرت و غبطه ی بسیار درباره ی باغ های اسدآباد و هوای خوش آن سخن می گویند.
 آن باغ های با شکوه و پر میوه ی گذشته اکنون دچار تغییر و تحولات بسیاری شده اند و کم پیدا می شود که باغی دچار تغییر زیادی نشده باشد.
از جمله این باغ ها می توان به: زند کریمی، حاجی کلاهی، خانم مروان و… اشاره کرد.
این باغ هایی که نام برده شد همگی دچار تغییرات زیادی با گذر زمان شده اند و تنها باغی که دچار تغییر و تحولات بسیار کمی شده است، باغ خیامی می باشد. این باغ تا کنون توانسته شکل قدیمی خود را به خوبی حفظ کند.
لازم به ذکر است که در گذشته نام این منطقه زعفرانیه نبوده است و به دلیل وجود یک اداره برق به آن برق بامداد می گفتند که با گذر زمان نام آن به زعفرانیه تغییر یافت.
کمی درباره ی اسدآباد بگوییم:
این محله همچنان که گفته شد یکی از محله های قدیمی زعفرانیه می باشد.
 اسدآباد از جهت شمالی به کوه های البرز، از غرب به خیابان سرلشکر فلاحی و از شرق نیز به رودخانه ی سعدآباد مربوط می شود.
برای اجاره آپارتمان مبله تهران با ما در تماس باشید.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله تهران در سفرهای شما به پایتخت.


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۴
ایران ماوا

برای اجاره سوئیت در تهران با ما در تماس باشید.
تا اینجا به معرفی دزاشیب و قدمت آن و منبع درآمد و چیزهای دیگر درباره ی آن پرداختیم، اکنون موقع این است که به آثار تاریخی آن بپردازیم:
-مسجد عمر رمضون:
 این مسجد دارای قدمت نسبتا زیادی می باشد، در زمان ناصرالدین شاه قاجار ساخته شد. محل قرار گیری آن در خیابان کریمی می باشد. کاربری آن امروزه تغییر یافته و فقط برای عزاداری از آن استفاده می شود و در آن نماز برگزار نمی کنند. مساحت این مسجد نیز 120 متر مربع است.
-کوچه فلاح:
 در گذشته این کوچه به نام دیگری شهرت داشته و مردم به آن کوچه قورباغه می گفتند، علت این امر نیز وجود قورباغه های بسیار به دلیل وجود باتلاق در این مکان بوده است.
 کوچه ی دیگری نیز هست که به دلیل زمین های باتلاقی به نام لشان شناخته می شده است. کوچه ی لشان تا حدی پر آب بوده که با کندن زمین تا یک متر می شد از آب استفاده کرد.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت در تهران
-حمام بوعلی:
 این حمام که دارای مساحت نسبتا کمی در حدود 40 متر بوده است دارای قدمت نسبتا زیادی مربوط به قبل از زمان پهلوی می باشد. حمام بوعلی فقط دارای یک خزینه و یک دوش بوده است که امروزه به دلیل استفاده نکردن از خزینه و قدیمی شدن بافت حمام، آنرا بازسازی  و به یک حمام عمومی تبدیل کردند.
– مسجد آقا شیخ علی:
شیخ علی مرد بزرگواری بود که با مخالفت هایی که با ناصرالدین شاه کرد توسط خود وی به آمل تبعید شد. تقوای این فرد در محله ی دزاشیب مثال زدنی بود همچنین وی که با علوم روز آشنایی داشت صاحب چندین اختراع از جمله ساعت دزدگیردار و تفنگ ته پر است.
مسجد آقا شیخ علی دارای مساحت 60 متر مربع و دارای قدمت بیش از 200 سال است. این مسجد در نیمه ی اول دهه ی هفتاد بازسازی شد.
-تکیه ای در دزاشیب به چشم می خورد که دارای وسعت زیادی در حدود 400 متر مربع می باشد. این تکیه دارای قدمت بسیار زیادی در حدود 250 سال می باشد.
نام این تکیه سیدالشهدا است. تکیه ی سیدالشهدا تا کنون هیچ تغییری نکرده و هنوز هم دیواره های آن کاه گلی و ستون هایش هم چوبی می باشد. تنها تغییری که در آن مشاهده می شود این است که در گذشته سقف آن از چادر بوده که بعد ها به شیروانی تبدیل شد.
-مدرسه ای نیز در دزاشیب هست که متعلق به فرقه ای از مسیحی های آمریکایی بود. نام این فرقه ادونتیسم بود و به پیروان آن ادونتیست گفته می شد. این ها عقیده به ظهور حضرت مسیح در آینده ای نه چندان دور داشتند. تعداد دانش آموزان این مدرسه قریب به 40 نفر بود.
-باغ هایی که در دزاشیب هستند نیز عبارت اند از: باغ مجدد الدوله، باغ حاجی فخرالملک، باغ حاجی سید محمد صراف، باغ علاءالسلطنه، باغ ایگار، باغ نظر و…
باغ مجدد الدوله متعلق به داماد ناصرالدین شاه بوده است و باغ نظر نیز به حسین قلی خان تعلق داشته.
اگر از آن دسته افرادی هستید که سفر به اماکن تاریخی تهران را دوست دارید به شما پیشنهاد می شود که حتما به این محله ی خوش آب و هوا سری بزنید. برای رفتن به این محله می توانید از ماشین شخصی خود و از خیابان هایی که از چهار جهت به آن راه دارند استفاده کنید.
اگر به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره سوئیت در تهران با ایران ماوا


منبع: www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۳
ایران ماوا

امروزه بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره آپارتمان مبله تهران با ما تماس بگیرند.
از جمله محله های سرسبز تهران که درگذشته منطقه ای مسکونی بوده اما امروز تا حدی تغییر کاربری داده است، بریانک می باشد. این محله در قدیم بخشی از دهستان غار بوده است، دهستان غار نیز خود بخشی از شهر ری بوده. جمعیت کمی در بریانک ساکن بوده اند که شمار آنها به 100 نفر می رسید.
نام قدیمی بریانک، بریونک بوده است و اگر تحقیق کنید در می یابید که وجه این نامگذاری مِی خوردن یکی از شاهان بریانی در این محل بوده است.
گفته شد که این محله از حال مسکونی خارج شده و کاربری جدیدی به خود گرفته است، امروزه از آن بعنوان یک باغ تفریحی استفاده می کنند که مردم همه روزه به آن سر می زنند. بازدید از این باغ ها برای عموم آزاد است.
سنگ فرشی که در خیابان بریانک مشاهده می شود به دست آلمانها انجام شده است.
 یکی از قوی ترین و مستحکم ترین خیابان های تهران همین خیابان بریانک است. خیابان بریانک دارای استحکام بسیار بالا علی الخصوص برای گذر کردن ماشین های سنگین است.
از جمله ساختمان های مهم و عامل جذب بریانک می توان به موزه حیات وحش یا هفت چنار اشاره کرد. این موزه دارای چنار های قدیمی و کهنه ایست که هر کدام در جای خود دارای ارزش بسیار می باشند. علاوه بر این موزه چند مکان مذهبی نیز که در نوع خود دارای ارزش بسیار هستند در این محل مشاهده می شوند. از جمله آنها می توان به مسجدالمهدی اشاره کرد که این مسجد بلافاصله بعد از گفتن اذان غلغله می شود.
مردم زیادی از طایفه های مختلف در بریانک سکونت گزیده اند که از جمله آنها می توان به اراکیها، تویسرکانی ها، خالد آبادی ها، طالقان ها و… اشاره کرد.
پارک ها و باغ های معروف این منطقه نیز عبارت اند از: باغ های کمپانی، باغ حکیم، هفت‌چنار، ۲۲ بهمن، نور، اعتماد، خانواده و ناظمی. برای خیابان های معروف و مهم این منطقه نیز می توان گلستانی، حسام الدین، چهارراه رضایی، خیابان عرب و… را مثال زد و همچنین کوچه ای به نام بهار یکی از بهترین کوچه های منطقه حساب می شود.
اگرمیخواهید که شکوه واقعی بریانک را مشاهده کنید به شما پیشنهاد می شود حتما در ایام محرم و به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا به آن سری بزنید.
برای اجاره آپارتمان مبله تهران با ما در تماس باشید.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله تهران در سفرهای شما به پایتخت.


منبع :www.iranmavaa.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۳
ایران ماوا


برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.

از جمله محله های وخوش آب و هوا و البته مهم از جنبه های تاریخی تهران، محله ی دزاشیب است.

این محله که در شمیرانات و شرق تجریش واقع است از هر جهت به منطقه ای حائز اهمیت راه دارد.

 دزاشیب از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به چیذر و فرمانیه، از جهت جنوبی به تپه ی قیطریه و از شمال هم به امامزاده قاسم مربوط می شود.

اهمیت مذهبی این منطقه نزدیکی به دو امامزاده می باشد، یکی امامزاده قاسم و دیگری امامزاده علی اکبر محله ی چیذر.

اگر بخواهیم دزاشیب را قسمت بندی کنیم می توانیم آن را به دو قسمت محله بالا و محله پایین نامگذاری کنیم که البته این نامگذاری و قسمت بندی به دست افراد ساکن درآنجا انجام شده است.

بالاتر گفته شد که دزاشیب از لحاظ تاریخی دارای اهمیت است، شایعات بسیاری در مورد باستانی بودن این منطقه وجود دارد که البته بسیاری از آنها صحت ندارد.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره  آپارتمان مبله در تهران

بر اساس آثار باستانی بدست آمده این نتیجه حاصل شده که دزاشیب دارای قدمتی حدود 3300 سال است. بقیه ی شایعات که قدمت آنرا بیشتر می دانند هیچکدام سند و مدرک معتبری برای ارائه و اثبات ندارند.

اگر بخواهیم در مورد نام دزاشیب توضیحی دهیم می توانیم بگوییم که این نام این مکان در طول زمان دچار تغییراتی شده است.

ابتدا نام آن دزج سفلی بود. بعد ها به ددرشو تغییر یافت و اکنون هم که نام آن دزاشیب است در واقع تغییر یافته ی دزآشوب یا دژآشوب می باشد.

با تحقیقاتی که در دزاشیب به انجام رسیده موضوعی توجه ما را به خود جلب کرد، بسیاری از افراد ساکن این محل دارای فامیلی عباسی یا قاسمی هستند.

زمانی که علت این امر را جویا شدیم متوجه شدیم که دو تن از اجداد افراد روستا به نام های قاسم و عباس بوده اند و آنها نیز فامیلی خود را بر اساس آن انتخاب کرده اند.

عده ای نیز به نام مومن بیگی شناخته می شوند، بر اساس پرسش های به انجام رسیده مفهوم شده که این ها از گرجستان به ایران مهاجرت کرده اند. منبع درآمد زنان دزاشیب بیشتر سبد بافی بوده که امروزه نیز آنها این عمل را ادامه می دهند.

 منبع درآمد مردان نیز همانطور که در بالا اشاره شد کشاورزی و دامداری بوده است.

مردم دزاشیب از لحاظ شغل به دو دسته تقسیم می شدند. عده ای را کاسبان و گروه دیگر را دامداران تشکیل می دادند. اگر به دزاشیب بروید متوجه خواهید شد که این محله هنوز هم بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. قنات هایی در این محله وجود دارند که یکی در نزدیکی مسجدی به نام امیرالمومنین و دیگری در خیابان شهید امیر حسین کریمی قرار دارد.

از مشاهیر این محله می توان به چند تن از جمله: شیخ علی شریعتمدار، میرزا رفیع خان، میرزا هدایت و برادر فتحعلی شاه به نام حسین قلی خان قاجار اشاره کرد. علی شریعتمدار که بالا به آن اشاره شد فردی است صاحب اثری به نام آب حیات.

تا اینجا به معرفی دزاشیب و قدمت آن و منبع درآمد و چیزهای دیگر درباره ی آن پرداختیم، اکنون موقع این است که به آثار تاریخی آن بپردازیم:

پایان قسمت اول

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ما تماس بگیرید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا


منبع: WWWW.IRANMAVAA.IR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۲
ایران ماوا

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
یوسف آباد
یکی دیگر از محله های پر قدمت و مشهوری که در منطقه شش تهران قرار دارد و جزء محله های اصیل و پر طرفدار این شهر به حساب می آید، یوسف آباد است.
دلیل مورد توجه قرار داشتن این محله در بین محله های تهران دارا بودن دسترسی بسیار خوب و همچنین دسترسی آسان به مرکز تهران به دلیل نزدیکی این محله به مرکز می باشد.
با اینکه همچنان در این محله ، ویلاهای قدیمی، زیبا و بسیار بزرگی دیده می شوند، ولی به دلیل بازسازی هایی که اخیرا انجام شده در این محله، اکنون اغلب شاهد آپارتمان های امرزی هستیم.
هم‌اکنون این محله از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می‌شود.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل .
تاریخچه ی این محله:
نام این محله از نام یکی از افراد که در زمان ناصر الدین شاه می زیسته و این مکان را در سال هزار و دویست و هشتاد و هشت هجری قمری در شمال غربی دار الخلافه ی ناصری که خارج از محدوده تهران قرار داشت بنیان گذاری کرد، اقتباس شده است.
خیابان ها و میدان های مهم:
این محله شامل نه خیابان اصلی است که عبارت اند از:
خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، یا خیابان یوسف آباد، خیابان مستوفی که اخیرا دوباره نامگذاری شده و نام خیابان عبدالمجید اکبری را به خود اختصاص داده است، خیابان مهرام، یا خیابان مدبر، خیابان بیستون، خیابان ابن سینا، خیابان فتحی شقاقی، خیابان چهل ستون، خیابان کاج شمالی و خیابان شهید جهان آرا.
مزدحم ترین خیابان این محله، که اطراف آن را نیز واحدهای تجاری و همچنین مغازه ها احاطه کرده اند، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی است.
بزرگترین میدان این محله که به دلیل وجود کلانتری یوسف آباد در جنوب شرقی این میدان تا پیش از انقلاب اسلامی میدان کلانتری نام داشته و پس از انقلاب تغییر نام یافته است، میدان سید جمال الدین اسد آبادی است.
در شمال شرقی این میدان که دارای آبنمای قوسی است، شهرداری قرار گرفته است.
میتوان از میدان فرهنگ، که در سعادت آباد نیز میدانی با همین نام وجود دارد، و میدان سلماس،که در گذشته فرح بخش نام داشته، به عنوان دیگر میدان های این محله نام برد.
خیابان اصلی این محله( خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ) به 70 خیابان فرعی می رسد و دارای تقاطع های مهمی از جمله:
خیابان های: 15 یا 18، 20 یا 23، 37 ،64 و 70 می باشد.
با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
اطلاعات جمعیت و سطح قیمت منازل مسکونی:
طبق آخرین اطلاعات آماری این منطقه که مربوط به سال هزار و سیصد و نود است جمعیت این منطقه پنجاه و سه هزار و نهصد و پانزده نفر تخمین زده شده است ولی با توجه به افزایش میل سکونت در این محله این تعداد رو به افزایش است و با وجود گران قیمت بودن خانه ها در این محله متقاضیان زندگی در این مکان زیاد اند.
سطح قیمت ها از شمال به جنوب این محله کاهش یافته و همین محدوده و رابطه ی قیمت ها در ارتباط با رهن و اجاره نیز صدق می کند.در این محله قیمت خانه از متری هفت میلیون تا متری شانزده میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.
مراکز مهم یوسف آباد:
مراکز تفریحی:
سینما و تئاتر گلریز که در حال حاضر تعطیل است و همچنین بزرگترین پارک این محله یعنی پارک شفق، جزء مراکز تفریحی این محله به شمار می روند.فرهنگسرای شفق نیز در این محله و در پارک شفق قرار دارد.همچنین می توان به پارک قزل قلعه در انتهای خیابان جهان آرا نیز اشاره کرد.
مراکز دیگر:
کلانتری یوسف آباد، شهرداری منطقه ی شش، هنرستان ناشنوایان باغچه بان از مراکزی هستند که در میدان سید جمال الدین اسد آبادی قرار دارند.
مدارس دخترانه:
مدارس دخترانه در مقاطع مختلف در میدان فرهنگ این محله قرار دارند که مشهور ترین آنها دبیرستان بوعلی است.
مراکز از بین رفته:
مراکزی که دیگر نمی توان آنها را دید نیز مانند فروشگاه چمن، که بالاتر از میدان سید جمال الدین اسد آبادی قرار داشته، و فروشگاه برزک، بالاتر از میدان فرهنگ قرار داشته، در این محله وجود داشته اند.
بیمارستان:
بیمارستان حضرت فاطمه، بخش قدیمی بیمارستان، و بیمارستان محب کوثر، بخش نوساز بیمارستان ، یکی از مراکز پر اهمیت درمانی است که در خیابان بیست و سه و نبش پارک شفق قرار دارد.
پاساژها و مراکز خرید:
در این محله سه پاساژ قرار دارد.
اول؛مجتمع تجاری رز:
خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، بالاتر از میدان کلانتری ، بین خیابان های پنجاه و یک و پنجاه و سه قرار دارد. مغازه های فروش مبلمان، خدمات گردشگری، نمایندگی ایکیا و… در این مجتمع موجود است.
دوم؛پاساژ هنر:
این پاساژ در خیابان فتحی شقاقی قرار دارد و نسبت به مجتمع رز به مرکز شهر نزدیک تر است و به همین دلیل شناخته شده تر است و همچنین مراجعینی از محله های دیگر نیز دارد.
 سوم؛پاساژ فرهنگ:
این پاساژ در میدان فرهنگ قرار دارد و یک مرکز خرید کوچک با تعداد کمی مغازه است ولی با این حال یکی از مراکز خرید خوب یوسف آباد است.
دیگر مناطق:
یکی از شعب نمایشگاه کتاب در ضلع غربی میدان فرهنگ و دو بازار تره بار نیز در این محله قرار دارند.
اجاره سوییت مبله در تهران با ایران ماوا


منبع: WWW.IRANMAVAA.IR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۰
ایران ماوا

برای اجاره آپارتمان مبله با ما در تماس باشید.
امتداد میدان فرهنگ به سمت غرب، بلوار سرو شرقی نام دارد و در میانه ی این بلوار(بلوار سرو شرقی) توسط خیابان علامه ی شمالی مقطوع می شود.
به دلیل عبور بزرگراه نیایش، از میانه ی این خیابان، خیابان علامه به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است.
تا پیش از اواخر دهه ی 70 هجری خورشیدی و احداث بزرگراه نیایش، تمام خیابان های سعادت آباد واقع در شمال یا جنوب این محله به صورت مستقیم به یکدیگر متصل بوده اند، اما اکنون قسمت شمالی خیابان علامه و قسمت جنوبی بزرگراه نیایش به هم متصل نیستند.
پس از سال 1394 و احداث رو گذر، قسمت شمالی و جنوبی بلوار شهرداری، به هم وصل شدند.
در قسمت شمالی خیابان علامه، خیابان علامه ی شمالی، مجتمع های بسیار زیاد تجاری-مسکونی یافت می شود.همچنین در این خیابان مجتمع های ی تجاری و رستوران های لوکس و پر تنوعی وجود دارند که به عنوان مثال می توان به: مجتمع های تجاری علامه و توس و رستوران های ایتالیایی لوتوس و رومانا اشاره کرد.
قسمت جنوبی خیابان علامه، خیابان علامه جنوبی، بعد از بزرگ راه نیایش شروع می شود.در جنوب خیابان علامه جنوبی، بلوار دریا، که مرز شهرک غرب و سعادت آباد است و در شرق این خیابان بلوار فرهنگ قرار دارند.
همچنین پاساژها و مجتمع هایی مانند رویال سعادت آباد ، مجتمع تجاری دیدار و پاساژ پرواز نیز علاوه بر مجتمع های نام برده شده در این محله به صورت غیر متمرکز وجود دارند.
علاوه بر این نمایشگاه های بزرگ خودرو در بلوار 24 متری، چهار راه یا میدان سرو، کوی فراز، بلوار فرحزادی و علامه یافت می شوند.
اجاره آپارتمان مبله با امکانات کامل از طریق ایران ماوا
در قسمت غربی بلوار اصلی سعادت آباد، سه بلوار به نام های «بلوار شهرداری» «بلوار پاک نژاد» و «بلوار فرحزادی» قرار دارند. بلوار پاک نژاد به دلایلی مانند بزرگ تر و عریض تر بودن، اصولی تر بودن ساخت و ساز این بلوار و و دارا بودن فضای سبز و کنار گذر های مناسب تر،چشم انداز جاذب تر و ترافیک روان تری دارد.
در انتهای قسمت غربی سعادت آباد، بعد از بلوار فرحزادی و به صورت موازی با آن، بزرگ راه یادگار امام جای گرفته است و محدوده غربی بزرگ راه یادگار امام در انتها به دره فرحزاد می رسد.
در شمال سعادت آباد به دلیل خوب بودن آب و هوا در دامنه ی کوه ها، مناطق تفریحی و گردشگری بسیاری وجود دارد یا در حال ساخت است.به طور مثال منطقه ی تفریحی و گردشگری درکه، یا اوین درکه، که از منطقه های پر قدمت و پر سابقه ی تهران است، در شمال شرقی محله ی سعادت آباد قرار دارد که البته به این محله متصل نیست.
همچنین منطقه ی تفریحی فرحزاد در شمال غربی سعادت آباد قرار دارد و این منطقه نیز جزو مناطق قدیمی تهران است.
همچنین در شمال این محله و در انتهای قسمت شمالی شهرک مخابرات، پارک بوستان کوهستان که که مملو از جاذبه های بسیار زیاد توریستی و تفریحی خواهد بود در دست ساخت است.
بزرگ ترین و به روز ترین هتل پنج ستاره ی ایران یعنی هتل اسپیناس پالاس در منطقه ی شمالی میدان بهرود، در شمال سعادت آباد جای گرفته است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله .
تراکم جمعیت و میزان قیمت خانه در سعادت آباد:
جمعیت میانگین گیری شده ی سعادت آباد، تعداد قریب به پانصد و شصت هزار نفر و حدود صد و چهل هزار خانوار است که به دلیل افزایش میل سکونت در این محله و در نتیجه افزایش روزانه ی جمعیت سعادت آباد این آمار دقیق نیست.
در ضمن، سطح قیمت خانه در این محله پرطرفدار میزان نسبتا بالایی دارد.در محله ی سعادت آباد، قیمت خانه از متری نه میلیون تومان تا متری بیست میلیون تومان دارای تغییر است.
بافت محله ی سعادت آباد:
سعادت آباد دارای بافت شهری به روز است و دیده می شود که در ساخت خیابان های اصلی این محله از استاندارد های مدرن شهری استفاده شده است.اغلب ساختمان ها و برج ها در این محله کم تر از بیست سال سن دارند و ساختمان های قدیمی و کهنه ساز بسیار به ندرت در این محله رویت می شوند.اکثر کارشناسان املاک بر این عقیده اند که نوع ساخت و ساز در این محله با سایرمحلات پایتخت متفاوت بوده است و کیفیت متریال ساختمان ها و آپارتمان ها سطحی بالا و بسیار خوب دارند و همین قضیه باعث افزایش تب سکونت در محله ی سعادت آباد شده است.
خوانندگان گرامی؛ اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله با شرابط مناسب و امکانات رفاهی هستید با ما درارتباط باشید.


منبع: WWW.IRANMAVAA.IR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۹
ایران ماوا