ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت در تهران – شاهین شمالی

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۰ ب.ظ

اجاره سوئیت در تهران – شاهین شمالی

برای اجاره سوئیت در تهران همراه شما هستیم .یکی از دغدغه های همیشگی مسافرانی که قصد دارند برای اقامت چند روزه ی خود واحدی اجاره کنند این است که شناخت کافی نسبت به آپارتمان مورد نظر دارند.ایران ماوا با معرفی و شرح مشخصات آپارتمان های خود این دغدغه را به کلی برطرف نموده است.

یکی از واحد هایی که حضور شما عزیزان معرفی می شود واحدی است بسیار شیک و لوکس با لوازم خانگی نو ،واقع در محله ی شاهین شمالی تهران.این واحد که با کد T.W.AP.69 در ایران ماوا به ثبت رسیده است دارای یک اتاق خواب  با تمامی امکانات می باشد.اتاق پذیرایی آن مبله بوده و شما عزیزان می توانید روزهای خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنید.در آشپزخانه ای این واحد نیز کلیه امکانات مورد نیاز برای آشپزی و همچنین شستشوی لباس و ظرف فراهم شده است.این واحد در محله ی شاهین شمالی است که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به شمار می رود واقع شده است.هزینه ای که برای اجاره ی روزانه ی این واحد مجهز در نظر گرفته شده است ۳۸۰ هزار تومان می باشد .

  Instagram          Facebook      Linkedin    Pinterest

اجاره سوئیت در تهران

محله شاهین در قسمت کوهپایه شمال غرب تهران قرار گرفته و به همین دلیل آب و هوای خوبی دارد.خیلی از ساکنین غرب تهران به خاطر قرار داشتن مرکز معاینه فنی خودرو در خیابان شاهین شمالی با این محله آشنا هستند. خیابا ن مخبری محله را به بخش شاهین جنوبی و شمالی تقسیم می‌کند.این محله از سال ۱۳۸۸ به شهید کبیری طامه تغییر نام داده ولی همچنان به همان نام قدیم شناخته می‌شود

شاهین شمالی جزئی از منطقه ۵ محسوب می‌شود.در شمال به بزرگراه آبشناسان و شهرک‌المهدی، از شرق به اتوبان ستاری، از جنوب به اتوبان همت و از غرب به بلوار شاهین منتهی می‌شود و با محله‌های جنت‌آباد مرکزی و جنوبی هم همسایه‌ است.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت در تهران در سفرهای شما به پایتخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی