ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت مبله در تهران – نیروی هوایی

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

اجاره سوئیت مبله در تهران – نیروی هوایی

امروزه بسیاری از مسافران اجاره سوئیت مبله در تهران را در الویت قرار می دهند. خوانندگان گرامی می توانند برای سهولت در اجاره سوئیت مبله در تهران با ما تماس بگیرند.

یکی از آپارتمان هایی که امکاناتی بسیار کامل ، مجهز و به روز را در اختیار مهمانان و مسافران گرانقدر قرار می دهد آپارتمانی است که در محله ی نیروی هوایی تهران واقع شده است.

این آپارتمان مجهز که با کدT.C.AP.32 ثبت شده است دارای یک اتاق خواب و امکانات کامل می باشد و در طبقه ی دوم واقع شده است.

اگر بخواهیم از سایر ویژگی های آپارتمان مذکور بگوییم، کف سرامیک، اتاق خواب، آشپزخانه ای با کلیه امکانات برای آشپزی، شستشوی ظرف و لباس و کاملا بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی مجزا به دو شکل ایرانی و فرنگی، تلوزیون و … را می توانیم نام ببریم.

همراهان گرامی جهت اجاره این واحد و سایر آپارتمان ها با ایران ماوا در تماس باشید.

  Instagram          Facebook      Linkedin    Pinterest

اجاره سوئیت مبله در تهران

یکی از محله‌های خوشنام و پرتقاضا برای سکونت در شرق تهران، محله «نیروی هوایی» واقع در محدوده منطقه ۱۳ شهرداری تهران است. خیابان پیروزی به عنوان یکی از معابر شریانی مهم شرقی-غربی تهران، محله‌های زیادی را به هم پیوند می‌زند و از جنوب محله نیروی هوایی نیز عبور می‌کند. این محله از شرق به خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی، از شمال به اراضی وسیع پادگان نیروی هوایی ارتش و از غرب به خیابان ۲۱ متری دهقان منتهی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این محله که در سایر محله‌های پایتخت تقریبا نادر است، بافت شطرنجی، منظم و مدرن این محله به لحاظ شهرسازی است. خیابان نیروی هوایی از ۸ خیابان اصلی که از «یکم» تا «هشتم» نامگذاری شده و به صورت شمالی – جنوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تشکیل شده است. این خیابان‌ها با کوچه‌هایی که در مسیر شرقی – غربی امتداد یافته‌اند به یکدیگر متصل می‌شوند. حدود ۲۰ کوچه اصلی از دل این خیابان‌های هشتگانه موازی عبور می‌کند که با اعداد نامگذاری شده‌اند.

این محله تقریبا در زمره محله‌های شلوغ تهران به‌شمار می‌آید، اما این شلوغی صرفا در ساعات پیک ترافیک آزاردهنده می‌شود و این‌گونه نیست که از سکونت در نیروی هوایی، به‌دلیل ازدحام خودروها پشیمان شوید.

.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان سوئیت مبله در تهران در سفرهای شما به پایتخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی