اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید ایران ماوا همراه شماست.
یکی از پارک های نسبتا وسیع تهران بوستان ولایت است.
این پارک که دارای وسعت 270000 متر مربع می باشد دارای بخش هایی همچون گشتگاه پیاده، پیست اسکیت، مسیر تندرستی، زمین بازی مخصوص انواع سنین، سرویس های بهداشتی و … است.
اطراف این پارک دارای بخش هایی جهت انجام ورزش های گوناگون از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی و … است. همچنین این بخش دارای باغ های متنوع است.
امکاناتی که در این پارک موجود است به نحوی است که تمام افراد از تمام گروه های سنی و جنس های مختلف محدودیتی نداشته باشند.
همچنین ضوابط و مقرراتی که برای این پارک در نظر گرفته شده تمامی افراد را تحت پوشش قرار می دهد و هیچکس از گروه سنی های مختلف، جسمی و یا جنسی دچار محدودیت نمی شود.
حتی برای بانوان نیز قسمتی به نام شهر بانوان در بالاترین قسمت پارک به وسعت 6 هکتار در نظر گرفته شده است که از جمله شرایط آن ممنوعیت ورود آقایان به این قسمت است.
مدیریت مربوط به این قسمت را نیز خود بانوان انجام می دهند. کار هایی از جمله: فعالیت های مدیریتی، خدماتی، انتظامی و… نحوه ی ساخت این قسمت بسیار شبیه به باغ های ایرانی است یا بهتر است بگوییم بر اساس نقشه ی آن ها ساخته شده است. بانوان می توانند در این قسمت به راحتی و آزادانه انواع ورزش ها و فعالیت ها را انجام دهند.
ایران مأوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله در تهران
حتی در این قسمت بانوان می توانند تفریحاتی را انجام دهند که در هیچ جای دیگر تهران انجام آن برای بانوان ممکن نیست از جمله بانجی جامپینگ، که افراد در آن به یک سیم محکم بسته می شوند و از ارتفاع بالا به پایین می پرند و در هوا معلق می مانند و سپس توسط همان سیم به بالا کشیده می شوند.
از جمله فعالیت های دیگری که در قسمت های مختلف شهر بانوان می توان انجام داد موتور سواری، صخره نوردی، موتور سواری در پیست اتومبیل رانی، دوچرخه سواری در پیست دوچرخه سواری، بازی کردن با کودکان در زمین بازی، پیاده روی کردن در مسیرهای مشخص، تفریح در شهربازی سربسته، اسکیت سواری در پیست اسکیت، بسکتبال بازی کردن، فوتبال بازی کردن در زمین چمن، بازی کردن در زمین تنیس، تفریح در باغ های ایرانی و… هستند.
امکاناتی که در خدمت بانوان در شهر بانوان موجود است فقط به کارهای ورزشی در محیط باز محدود نمی شود.
برای بانوان مراکز مشاوره نیز قرار داده شده است که در آن ها مهارت های اجتماعی بانوان را پرورش می دهند.
این مراکز همگی در مجموعه ساختمانی به وسعت ده هزار متر قرار دارند.
در کنار این ها قسمت های ورزشی نیز در این مکان بسته موجود است که ازجمله آن ها می توان به: بسکتبال، تنیس روی میز، والیبال، بدنسازی و… اشاره کرد.
برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.
همچنین این ساختمان دارای بخش های آموزشی رشته های مختلفی چون خیاطی،عکاسی، قالیبافی، مجسمه سازی، نقاشی و… می باشد.
امکاناتی نیز برای رفاه بیشتر بانوان در قسمتی به نام مدیاتک قرار داده شده، از جمله مهد کودک، فروشگاه های مخصوص بانوان، رستوران ها و…
همانطور که در بالاتر نیز گفته شد در این پارک امکاناتی برای تمام افراد قرار داده شده است، در شهر بانوان این قضیه شامل افراد معلول نیز می شود.
این پارک دارای پارکینگی می باشد که گنجایش 3500 دستگاه خودرو را به خود اختصاص داده است که بدون سقف و روباز است. پذیرش روزانه ی پارک ولایت در حدود صد و پنجاه هزار نفر است.
بوستان ولایت از نظر امکانات امنیتی در درجه ی بالایی قرار دارد.
بوستان ولایت تهران در زمین‌های پادگان قلعه مرغی احداث شده.
این پارک در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان قرار دارد. دسترسی به این مکان پس از تاسیس خط مترو بسیار راحت تر شده است.
اجاره آپارتمان مبله درتهران با ایران ماوا


منبع: www.iranmavaa.ir