ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس بگیرید

ایران ماوا با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید واحدهای اقامتی کوتاه مدتی را در حین سفر خود به پایتخت انتخاب کنید. اجاره آپارتمان مبله رورانه یا هفتگی و یا ماهانه تخصص ماست. برای اجاره سوئیت مبله در تهران به سایت ما مراجعه و با انتخاب واحد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت در تهران – تهران نو

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۶ ب.ظ

اجاره سوئیت در تهران – تهران نو

اگر قصد اجاره سوئیت در تهران را داشته باشید در صورتی که با ایران ماوا  تماس حاصل فرمایید گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود.

یکی از منیطق شرقی شهر تهران محله تهران نو می باشد. در صورتی که قصد اسکان در شرق تهران را داشته باشید ، سوئیت مبله با کد T.E.AP.20 می تواند جز یکی از انتخاب های شما قرار گیرد.

این واجد مبله با دارا بودن اماکات رفاهی از جمله وسایل آشپزخانه و مبلمان و تخت خواب و … می تواند پذیرای میهمانان گرامی باشد.

برای راحتی مسافران گرامی یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده و شما عزیزان می توانید برای رفت و آمد به این واحد از آسانسور نیز استفاده نمائید. آپارتمان مذکور یک خوابه و با مساحت قریب به ۹۰ متر مربع می باشد.

Instagram          Facebook      Linkedin    Pinterest

اجاره سوئیت در تهران

 

از نظر موقعیت جغرافیایی نیز این واحد در محله تهران نو تهران از شمال به محله‌های نارمک، تهران‌پارس و خیابان دماوند، از شرق به محله‌های تهران شرق و کوی زینبیه، از جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و قاسم‌آباد تهران نو متصل است.
محله تهران نو یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی)و خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (علم وصنعت – خاوران) و خط ۴ متروی تهران ایستگاه متروی شهید کلاهدوز که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد قابل دسترسی عمومی است.

خیابان‌کشی محله تهران نو تهران نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین و مهرجو نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۱۳۵۷ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌است.

برای اجاره روزانه در تهران و مطلع شدن از  شرابط واحدها و قوانین رزرو با ما درارتباط باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی